Hvordan fortalte I det til bedsteforældrene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Er anonym fordi min graviditet er hemmelig i og med jeg stadig ikke har fortalt det til mine forældre (på trods af at jeg er 13+0 i dag!)

Vi skal i aften fortælle mine forældre at jeg er gravid igen. Jeg er MØG nervøs for det, fordi det slet ikke var planlagt og ved min første graviditet var det heller ikke planlagt og der var det ikke lutter glæde jeg fik fra mine forældre med det samme. Det var mere bekymring.
Denne gang er det som sagt heller ikke planlagt, har været sammen med min kæreste i godt og vel et halvt år (vi har kendt hinanden i mange år) så jeg frygter hvordan de reagerer.

Jeg vil så gerne at det skal være en glædelig ting og en glædelig nyhed, derfor har jeg ventet med at sige noget indtil jeg var over de 12 uger, så de ikke tror de kan påvirke mig til at få det fjernet. For jeg er overlykkelig og det vil jeg gerne vise dem )

SÅ! Jeg mangler lidt inspiration, for jeg ved at jeg ikke kan få mig selv til at sige "jeg er gravid". Havde tænkt lidt på at lægge scanningsbilledet i en kuvert og så give dem det. Og lade dem selv regne det ud. Men kom gerne med jeres historier!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Camilla30

Til mine forældre havde jeg taget to af mine gamle børnebøger som mine forældre kender og har læst for mig 1000 gange. Jeg gav én til dem hver og havde på forreste side skrevet: "Kære Morfar/mormor. Jeg håber meget, at du vil læse denne bog for mig, ligesom du har læst den for min mor :-) Jeg glæder mig til at lære dig at kende, når jeg kommer til verden i december. Kys og kærlighed fra dit kommende barnebarn." Begge mine forældre reagerede stærkt på det og vi græd alle sammen hehe.

Til mine svigerforældre havde vi købt en fin udendørs forårsplante og pyntet den med en masse sutter :-) De blev også utrolig glade da de forstod budskabet :-)

Held og lykke med at fortælle den store nyhed - og tillykke

Hilsen Camilla.

Anmeld

28. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Er anonym fordi min graviditet er hemmelig i og med jeg stadig ikke har fortalt det til mine forældre (på trods af at jeg er 13+0 i dag!)

Vi skal i aften fortælle mine forældre at jeg er gravid igen. Jeg er MØG nervøs for det, fordi det slet ikke var planlagt og ved min første graviditet var det heller ikke planlagt og der var det ikke lutter glæde jeg fik fra mine forældre med det samme. Det var mere bekymring.
Denne gang er det som sagt heller ikke planlagt, har været sammen med min kæreste i godt og vel et halvt år (vi har kendt hinanden i mange år) så jeg frygter hvordan de reagerer.

Jeg vil så gerne at det skal være en glædelig ting og en glædelig nyhed, derfor har jeg ventet med at sige noget indtil jeg var over de 12 uger, så de ikke tror de kan påvirke mig til at få det fjernet. For jeg er overlykkelig og det vil jeg gerne vise dem )

SÅ! Jeg mangler lidt inspiration, for jeg ved at jeg ikke kan få mig selv til at sige "jeg er gravid". Havde tænkt lidt på at lægge scanningsbilledet i en kuvert og så give dem det. Og lade dem selv regne det ud. Men kom gerne med jeres historier!

Et krus hvor det står mormor, morfar osv. og så invitere på kaffe Så når de skal til at drikke det, ser de hvad der står

Anmeld

28. oktober 2012

132319

Jeg lavede et gavekort

Anmeld

28. oktober 2012

AnneP

Du kan give dem en flot ramme hvor i du skriver:

"I kan ej med det samme

fyldet få til denne ramme

Men til april næste år (hvis det er den månede du har termin)

I et dugfrisk billede får

For storken den vil komme

når vinteren er omme "

Den syntes jeg er super sød!

Og tillykke!

Anmeld

28. oktober 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vi boede 2 blokke fra dem, så vi gik over med testen og sagde: "vi skal lige vise Jer noget"

Anmeld

28. oktober 2012

Maja_4000

AnneP skriver:

"I kan ej med det samme

når vinteren er omme "

Og tillykke!

Den brugte vi

Min mor fik det i en ramme på mors dag

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

"I kan ej med det samme

når vinteren er omme "

Og tillykke!

Årh hvor fint! Øv jeg skulle have skrevet noget før jeg så jeg kunne nå at finde en ramme, for så havde jeg helt sikkert gjort det sådan

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Et krus hvor det står mormor, morfar osv. og så invitere på kaffe Så når de skal til at drikke det, ser de hvad der står

Den ville de ikke opfatte i og med at jeg har et barn i forvejen, så de er allerede mormor og morfar

Anmeld

28. oktober 2012

Mokka

Vi købte og udfyldte et fødselsdags invitationskort :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.