Er anonym fordi min graviditet er hemmelig i og med jeg stadig ikke har fortalt det til mine forældre (på trods af at jeg er 13+0 i dag!)

Vi skal i aften fortælle mine forældre at jeg er gravid igen. Jeg er MØG nervøs for det, fordi det slet ikke var planlagt og ved min første graviditet var det heller ikke planlagt og der var det ikke lutter glæde jeg fik fra mine forældre med det samme. Det var mere bekymring.
Denne gang er det som sagt heller ikke planlagt, har været sammen med min kæreste i godt og vel et halvt år (vi har kendt hinanden i mange år) så jeg frygter hvordan de reagerer.
Jeg vil så gerne at det skal være en glædelig ting og en glædelig nyhed, derfor har jeg ventet med at sige noget indtil jeg var over de 12 uger, så de ikke tror de kan påvirke mig til at få det fjernet. For jeg er overlykkelig og det vil jeg gerne vise dem )
SÅ! Jeg mangler lidt inspiration, for jeg ved at jeg ikke kan få mig selv til at sige "jeg er gravid". Havde tænkt lidt på at lægge scanningsbilledet i en kuvert og så give dem det. Og lade dem selv regne det ud. Men kom gerne med jeres historier!
Anmeld