I forlængelse af denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/196641pi1/ultralydsscanninger/md-som-ikke-udelukkende-var-positiv--har-brug-for-et-kram.aspx
Min moderkage ligger, som jeg fortalte om i ovenstående tråd, for lavt. Om natten begyndte det at bløde fra moderkagen og slimproppen gik også. Afsted på sygehuset og vi var derinde i laaaaang tid og blev undersøgt rigtig grundigt.
Scanning viste at moderkagen nu er gledet længere ned endnu og dækker delvist for fødselsvejen. Dvs at hvis den ikke retter sig så skal jeg føde ved kejsersnit hvilket er virkelig trælst da jeg har nogle sygdomme der gør at det ikke er en optimal løsning for mig og jeg i øvrigt bare så gerne vil føde vaginalt igen.
Blødningen er endelig stoppet igen nu her 1 døgn senere, og jeg håber meget at den ikke starter op igen. Det frygtelige er jo at jeg kan risikere at begynde at bløde når som helst igen og hvis jeg begynder at bløde meget er de nødt til at lave akut kejsersnit uanset hvor langt jeg er henne og jeg er kun i uge 21 nu 
Jeg syntes at det er noget af et pres at have liggende på mig at skulle tage den med ro og bare gå herhjemme og vente og håbe på at jeg ikke begynder at bløde igen og vide at risikoen er klart til stede.
Under alle omstændigheder forstod jeg at det var et dårligt tegn at moderkagen var gledet længere ned og at der var blødning allerede nu i 2 trimester. Det tyder på kejsersnit og på at jeg kan gå i fødsel før tid i løbet af 3 trimester (og forhåbentlig ikke før!!!)
Ved ikke helt hvad jeg ville med det her. Nok bare lige af med det 
Anmeld