Blødning fra moderkagen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Tona

I forlængelse af denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/196641pi1/ultralydsscanninger/md-som-ikke-udelukkende-var-positiv--har-brug-for-et-kram.aspx

Min moderkage ligger, som jeg fortalte om i ovenstående tråd, for lavt. Om natten begyndte det at bløde fra moderkagen og slimproppen gik også. Afsted på sygehuset og vi var derinde i laaaaang tid og blev undersøgt rigtig grundigt.

Scanning viste at moderkagen nu er gledet længere ned endnu og dækker delvist for fødselsvejen. Dvs at hvis den ikke retter sig så skal jeg føde ved kejsersnit hvilket er virkelig trælst da jeg har nogle sygdomme der gør at det ikke er en optimal løsning for mig og jeg i øvrigt bare så gerne vil føde vaginalt igen.

Blødningen er endelig stoppet igen nu her 1 døgn senere, og jeg håber meget at den ikke starter op igen. Det frygtelige er jo at jeg kan risikere at begynde at bløde når som helst igen og hvis jeg begynder at bløde meget er de nødt til at lave akut kejsersnit uanset hvor langt jeg er henne og jeg er kun i uge 21 nu

Jeg syntes at det er noget af et pres at have liggende på mig at skulle tage den med ro og bare gå herhjemme og vente og håbe på at jeg ikke begynder at bløde igen og vide at risikoen er klart til stede.

Under alle omstændigheder forstod jeg at det var et dårligt tegn at moderkagen var gledet længere ned og at der var blødning allerede nu i 2 trimester. Det tyder på kejsersnit og på at jeg kan gå i fødsel før tid i løbet af 3 trimester (og forhåbentlig ikke før!!!)

Ved ikke helt hvad jeg ville med det her. Nok bare lige af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Koen.

Kæmpe stort kram Håber alt forløber godt for jer uden flere blødninger!!

Rigtig øv at du skal have kejsersnit hvis det ikke er optimalt for dig

Anmeld

28. oktober 2012

Hullabullabulla

Amandas-mor skriver:

I forlængelse af denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/196641pi1/ultralydsscanninger/md-som-ikke-udelukkende-var-positiv--har-brug-for-et-kram.aspx

Min moderkage ligger, som jeg fortalte om i ovenstående tråd, for lavt. Om natten begyndte det at bløde fra moderkagen og slimproppen gik også. Afsted på sygehuset og vi var derinde i laaaaang tid og blev undersøgt rigtig grundigt.

Scanning viste at moderkagen nu er gledet længere ned endnu og dækker delvist for fødselsvejen. Dvs at hvis den ikke retter sig så skal jeg føde ved kejsersnit hvilket er virkelig trælst da jeg har nogle sygdomme der gør at det ikke er en optimal løsning for mig og jeg i øvrigt bare så gerne vil føde vaginalt igen.

Blødningen er endelig stoppet igen nu her 1 døgn senere, og jeg håber meget at den ikke starter op igen. Det frygtelige er jo at jeg kan risikere at begynde at bløde når som helst igen og hvis jeg begynder at bløde meget er de nødt til at lave akut kejsersnit uanset hvor langt jeg er henne og jeg er kun i uge 21 nu

Jeg syntes at det er noget af et pres at have liggende på mig at skulle tage den med ro og bare gå herhjemme og vente og håbe på at jeg ikke begynder at bløde igen og vide at risikoen er klart til stede.

Under alle omstændigheder forstod jeg at det var et dårligt tegn at moderkagen var gledet længere ned og at der var blødning allerede nu i 2 trimester. Det tyder på kejsersnit og på at jeg kan gå i fødsel før tid i løbet af 3 trimester (og forhåbentlig ikke før!!!)

Ved ikke helt hvad jeg ville med det her. Nok bare lige af med det

Massere af krammer herfra! 

Anmeld

28. oktober 2012

Tona

tanja. skriver:

Kæmpe stort kram Håber alt forløber godt for jer uden flere blødninger!!

Rigtig øv at du skal have kejsersnit hvis det ikke er optimalt for dig

Tak  Ja der er jo stadig en mulighed for at det hele forløber totalt stille og roligt og uden flere komplikationer, så det holder jeg fast i.

Anmeld

28. oktober 2012

Tona

Britt88 skriver:

Massere af krammer herfra! 

Tak, det varmer

Anmeld

28. oktober 2012

Koen.

Amandas-mor skriver:

Tak  Ja der er jo stadig en mulighed for at det hele forløber totalt stille og roligt og uden flere komplikationer, så det holder jeg fast i.

ja man er nød til at tænke posetivt, men man skal jo lige "sluge kamelen"

Anmeld

28. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Årh søde, det er jeg ked af.
Jeg krydser for at du når længere end hvad de tror!!
Det skal bare ikke være lige nemt for alle og jeg er sikker på at du gør dit bedste med afslapningen.

Masser af kram herfra.

Anmeld

28. oktober 2012

Tona

tanja. skriver:

ja man er nød til at tænke posetivt, men man skal jo lige "sluge kamelen"

Ja nemlig

Anmeld

28. oktober 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Årh søde, det er jeg ked af.
Jeg krydser for at du når længere end hvad de tror!!
Det skal bare ikke være lige nemt for alle og jeg er sikker på at du gør dit bedste med afslapningen.

Masser af kram herfra.

Tak søde

Ja, det håber jeg også og det satser jeg virkelig også på.

Nu mærker jeg i det mindste liv så det er dejligt at kunne følge lidt med i og blive bekræftet i at der er gang i Mini derinde

Anmeld

28. oktober 2012

LMX

Amandas-mor skriver:

Tak søde

Ja, det håber jeg også og det satser jeg virkelig også på.

Nu mærker jeg i det mindste liv så det er dejligt at kunne følge lidt med i og blive bekræftet i at der er gang i Mini derinde

Iiih noget skod da.. Men tror du får mere ud af at acceptere situationen som den er. Ja det vil ikke være optimalt for dig at få KS, men hvis det er løsningen så er det sådan det er og jeg er sikker på at det nok skal gå fint.

Nu er det vigtigste at du indtager position som sofakartoffel og passer på dig selv og dit kommende barn. Lige nu er det vigtigste at bæbs'en vokser sig så stor at h*n kan overleve udenfor livmoderen.

Jeg har selv været turen igennem og skal stadig tage den med ro. (dog pga andre ting). Det var sindssygt svært i starten, men altså.. Hvis man skal ha en chance for at gå til termin så baby overlever så er det da det man gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.