:) så fin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Christina :-)

FrkZier skriver:

slå lige koldt vand i blodet engang  du skal forestille at være et voksent menneske, så snak lige pænt, tak..

Nåh skal du til og køre på mig griner pas du dine homoner så passer jeg mine hej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Nåh skal du til og køre på mig griner pas du dine homoner så passer jeg mine hej!

nej jeg undre mig blot! at du så vælger at få en mindre hjerneblødning over de ting jeg siger - kan jeg jo så kun undre mig endnu mere over

over and out..

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier skriver:

nej jeg undre mig blot! at du så vælger at få en mindre hjerneblødning over de ting jeg siger - kan jeg jo så kun undre mig endnu mere over

over and out..

Så undere du dig over det for passer det ku jeg teste postiv da jeg var 3+3 og tror jeg ikk på men tro du jeg er 5 dage yngere gider ikk bruge mere tid på og skændes med dig

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Så undere du dig over det for passer det ku jeg teste postiv da jeg var 3+3 og tror jeg ikk på men tro du jeg er 5 dage yngere gider ikk bruge mere tid på og skændes med dig

der er da mange der tester positiv 3+3 så hvorfor sku du ikke kunne det?

det er på ingen måde for at skændes, og jeg er i bund og grund fuldstændig ligeglad om du er 6+6 eller 7+4 jeg ville blot informere dig om det er faktisk er en ret stor mulighed for du ikke er blevet gravid præcis den dag du tror, så du ikke går og tror du er længere henne og bliver skuffet når du kommer til nf over at blive sat tilbage, så hellere forberede sig på det med det samme. det jo så dit helt eget valg bare at lukke fuldstændig af  hvor hvad jeg og 2 andre også fortæller dig.

Anmeld

30. oktober 2012

baby012

Det er da dejligt at få en termin man kan regne med.. 

Man siger jo at den termin man får første gang er den "rigtige" 

blev selv scannet 6+2 og troede selv jeg var 8+6 naturen er lidt mærkelig nogen gange  

scanningen ved nu bedst.. Og den termin jeg fik passede på mig hele vejen igennem.. Man kan altså sagtens se det selv så tidligt, det faktisk tit nemmere eftersom at fosteret er mere roligt i den alder, end senere ... 

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier skriver:

der er da mange der tester positiv 3+3 så hvorfor sku du ikke kunne det?

det er på ingen måde for at skændes, og jeg er i bund og grund fuldstændig ligeglad om du er 6+6 eller 7+4 jeg ville blot informere dig om det er faktisk er en ret stor mulighed for du ikke er blevet gravid præcis den dag du tror, så du ikke går og tror du er længere henne og bliver skuffet når du kommer til nf over at blive sat tilbage, så hellere forberede sig på det med det samme. det jo så dit helt eget valg bare at lukke fuldstændig af  hvor hvad jeg og 2 andre også fortæller dig.

Det jo godt jeg skal til scanning igen fredag var?

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Det jo godt jeg skal til scanning igen fredag var?

haha ja det er da helt fantastisk for dig

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

Lahn11 skriver:

Det er da dejligt at få en termin man kan regne med.. 

Man siger jo at den termin man får første gang er den "rigtige" 

blev selv scannet 6+2 og troede selv jeg var 8+6 naturen er lidt mærkelig nogen gange  

scanningen ved nu bedst.. Og den termin jeg fik passede på mig hele vejen igennem.. Man kan altså sagtens se det selv så tidligt, det faktisk tit nemmere eftersom at fosteret er mere roligt i den alder, end senere ... 

præcis

og det jo ikke fordi det er jordens undergang at blive sat nogen dage tilbage

Anmeld

30. oktober 2012

Vil gerne ha lukket den her hvordan går man

Anmeld

30. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

over and out..

Flad af grin....

TS: Tillykke med spiren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.