:) så fin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.064 visninger
40 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Christina :-)

fra i onadags 6+5 hjertet slog der ud af
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Koen.

Det er SÅ fantastisk at se hjerteblink

Anmeld

28. oktober 2012

Tona

<3Elias<3 skriver:

fra i onadags 6+5 hjertet slog der ud af

Åh så fint  

Anmeld

28. oktober 2012

IngenKoPåIsen

Hvor stor var den?

Anmeld

28. oktober 2012

Malunsesmutti skriver:

Hvor stor var den?

Hvad da?

Anmeld

28. oktober 2012

IngenKoPåIsen

<3Elias<3 skriver:

Hvad da?

Blev simpelthen bare nygerrig, fordi hvis man læser om et foster nu på alle de der sider er de tit ret uenige, så kunne det lige være sjovt at høre fra det virkelige liv! Tillykke med hjerteblink

Anmeld

28. oktober 2012

Malunsesmutti skriver:

Blev simpelthen bare nygerrig, fordi hvis man læser om et foster nu på alle de der sider er de tit ret uenige, så kunne det lige være sjovt at høre fra det virkelige liv! Tillykke med hjerteblink

Altså den var 6 mm og hun satte mig 5 dage tilbage men det passet slet ikk sammen med mens og æggeløsning for kan mærke når jeg æggeløsning men som hun Sage når den e så lille kan hun ikk måle den rigtig men det kun 5 dage efter min berenig er jeg 7+2 Idag og efter hendes er jeg 6+4 men kan slet ikk få hendes til og passe men sådan er det jo

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Altså den var 6 mm og hun satte mig 5 dage tilbage men det passet slet ikk sammen med mens og æggeløsning for kan mærke når jeg æggeløsning men som hun Sage når den e så lille kan hun ikk måle den rigtig men det kun 5 dage efter min berenig er jeg 7+2 Idag og efter hendes er jeg 6+4 men kan slet ikk få hendes til og passe men sådan er det jo

scanningen er mere præcis end din egen beregning. selvom du kan mærke ÆL kan du jo ikke mærke HVORNÅR ægget bliver befrugtet - men en scanning viser jo præcist hvor stort fosteret er og hvor langt du er henne..

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier skriver:

scanningen er mere præcis end din egen beregning. selvom du kan mærke ÆL kan du jo ikke mærke HVORNÅR ægget bliver befrugtet - men en scanning viser jo præcist hvor stort fosteret er og hvor langt du er henne..

Jeg ved altså godt hvornår jeg har sex?

Anmeld

30. oktober 2012

LouiseRH

<3Elias<3 skriver:

Jeg ved altså godt hvornår jeg har sex?

Tror du misforstår lidt
Bare fordi du har sex f.eks. tirsdag, betyder det ikke at ægget bliver befrugtet med det samme. Det kan sagtens først blive befrugtet torsdag

Tillykke med baby i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.