:) så fin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Christina :-)

LouiseRH skriver:

Tror du misforstår lidt
Bare fordi du har sex f.eks. tirsdag, betyder det ikke at ægget bliver befrugtet med det samme. Det kan sagtens først blive befrugtet torsdag

Tillykke med baby i maven

Ja men nu havede sex vær 2 dag fra mens stoppede og til den 21 sep så et slet ikk nærheden af at jeg ku blive befrugte den 26 sep som scanning Sage og hun Sage også hun ikk ku måle det rigtig da den er så lille!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Jeg ved altså godt hvornår jeg har sex?

ja men sædcellerne kan overleve op til 9 dage inde i dig!! så bare fordi du har sex den dag er det IKKE ensbetydning med du er blevet gravid den dag!

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier skriver:

ja men sædcellerne kan overleve op til 9 dage inde i dig!! så bare fordi du har sex den dag er det IKKE ensbetydning med du er blevet gravid den dag!

Nå nå sådan var det med min søn og kan
Mærke min æl vær gang

Anmeld

30. oktober 2012

Valle81

<3Elias<3 skriver:

Jeg ved altså godt hvornår jeg har sex?

Jo, det tror jeg også, men sæd kan overleve og befrugte i op til 72 timer efter, og hvis det så først er efter fx 60 timer, kan det jo godt give nogle dage ekstra.

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Nå nå sådan var det med min søn og kan
Mærke min æl vær gang

men selvom du kan mærke du har ÆL, kan du jo ikke mærke når ægget bliver befrugtet - og det kan det altså gøre i mange dage efter du har haft din ÆL..

og bare fordi du med din søn måske blev befrugtet hurtigt er der jo ingen der siger det er sket denne gang.

jeg ville som men bare fortælle dig at scanningsdamen nok har ret i du ikke er ligeså langt henne som du tror, så du havde noget at forholde dig til - det var så lidt

Anmeld

30. oktober 2012

Valle81 skriver:

Jo, det tror jeg også, men sæd kan overleve og befrugte i op til 72 timer efter, og hvis det så først er efter fx 60 timer, kan det jo godt give nogle dage ekstra.

Ja men efter min er jeg 7+4 Idag men scanning 6+6 og det kan jeg slet ikk få til og passe over hovedet for kan mærke min æl til den begynder og stopper igen

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier skriver:

men selvom du kan mærke du har ÆL, kan du jo ikke mærke når ægget bliver befrugtet - og det kan det altså gøre i mange dage efter du har haft din ÆL..

og bare fordi du med din søn måske blev befrugtet hurtigt er der jo ingen der siger det er sket denne gang.

jeg ville som men bare fortælle dig at scanningsdamen nok har ret i du ikke er ligeså langt henne som du tror, så du havde noget at forholde dig til - det var så lidt

I

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

I

jeg forstår bare ikke helt at du kan vælge at se bort fra det faktum at spiren ikke var lige så stor som hvis du havde været 6+5 den dag - så du har det jo sort på hvidt at du ikke er blevet befrugtet den dag du tror..

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier skriver:

jeg forstår bare ikke helt at du kan vælge at se bort fra det faktum at spiren ikke var lige så stor som hvis du havde været 6+5 den dag - så du har det jo sort på hvidt at du ikke er blevet befrugtet den dag du tror..

Som hun Sage NÅR DEN IKK ER STØRE KAN JEG IK være SIKKEr!! Men lad vær og bish over for mig forhånd tak!

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Som hun Sage NÅR DEN IKK ER STØRE KAN JEG IK være SIKKEr!! Men lad vær og bish over for mig forhånd tak!

slå lige koldt vand i blodet engang  du skal forestille at være et voksent menneske, så snak lige pænt, tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.