besøg efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

fitzpercy

jeg havde skiftevis min mor, søster mor og kæreste med under fødslen. den var også ret lang. men både svigermor , min mor, far og søster ventede på fødegangen og kom ind da han var kommet ud og jeg var gjort anstændig...

jeg var meget bange under fødslen så det betød meget for mig min far kunne komme ind efter jeg havde fået epiduralen lagt og jeg var dækket til.

men ja de ja søster kæreste mor, far , og svigermor og hendes kæreste + mine 2 niecer kom ind på fødestuen ca 2 timer efter han var ankommet.

det betød meget for mig de så ham som helt ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

xx

Min mor var med til første og anden fødsel så der var hun der jo med det samme, men ellers har resten af familien måttet komme når som helst efter. På barselsgangen skulle der selvfølgelig tages hensyn til besøgstider, men jeg har selv været helt frisk efter alle 3 fødsler så har bare nydt at vise de små frem. De første gæster som selvfølgelig har været de aller nærmeste er kommet ca et par timer efter fødslen....

Der er aldrig nogen der har presset på....det har altid været 100% mit og min mands valg, hvornår folk kunne komme...

Anmeld

4. juli 2009

sarahb

vi fi alle venner og fa på besøg p hosp. og vi tog hjem dagen efter. de følgende dage havde vi besøg hver dag og spisende gæster. SÅ SKØNT. havde SÅ meget overskud og jeg synes d var så rart at få besøg

minv veninde ville vente en uge men der er vi alle heldigvis så forskellige

Anmeld

4. juli 2009

Lone Jakobsen

vi fik lidt besøg igår da vi havde været hjemme nogle timer.
det var farmor og farfar der kom med de store, og så kom min mands søster og svoger et smut forbi.
min mor skrev og spurgte om hun måtte komme forbi lørdag eller søndag, med nybagte boller og kage, så de kommer her til eftermiddag.
ellers betyder det ikke så meget hvornår gæsterne kommer, det er vigtige at de tager hensyn, både til de store og til den fact at det er varmt og vi er trætte.
vi har øl, sodavand og kaffe, og hvis folk forventer noget at spise,,, ja så må de tage det med

Anmeld

4. juli 2009

Nanna1985

Min mor var med, da jeg havde veer og manden selvfølgelig.. Mit endte jo så desværre i et AKS   kun Manden måtte komme med ind.. Så min mor sad på fødestuen og ventede på os..

Morten var den første som holdt vores datter og så jeg hende og så den stolte mormor

Fia kom til verden Kl. 14:06 og om aftenen Kl. 20:00, da jeg landede på barselgangen, kom mine svigerforældre og manden´s søster og hendes mand + deres 2 piger.. Det var nok lige VOLDSOMT nok på en gang, da jeg havde været igennem et HÅRDT FORLØB og kejsersnit..

Jeg fik egentlig okay besøg,da jeg lå derude og det var fint... Ikk for mange af gangen og de gik hurtigt igen,da de var forstående over at jeg ikk havde det godt overhovedet  Jeg lå så os derude i 6 dage, før jeg måtte komme hjem..

Anmeld

6. juli 2009

Knudsen

Jeg fødte tidligt om morgenen kl 4.36, så vi fik de første besøg om eftermiddagen.
Jeg fortryder dog at vi ikke sagde fra og ventede til dagen efter. Jeg gik rigtig voldsomt meget i stykker og var dømt senge liggende måtte ikke engang skifte vores datter eller hente mad. Så jeg var slet ikke klar til alle besøgene, jeg havde bare ingen overskud og tænkte bare på vores datter og mine smerter. Det var først hen på anden dagen, at jeg fik kigget på alle de fine blomster og gaver som vi havde fået og kunne glæde mig over dem.

Denne gang har vi meldt ud af det vigtigste er, at vores datter får tid til at se sin lillebror, og at vi kan hygge os som familie inden alle besøgede starter.
Min mor har studset lidt over det og kommenterede at de kom altså forbi. Men vi vil selv bestemme, hvornår vi er klar denne gang.

Mit råd er lyt til din egen fornemmelse og lad endelig være med at love noget inden fødslen. Der er jo rigeligt af tid til at se det lille nye vidunder for familien og vennerne.
Janni 36+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.