Det er vist på tide med en opdatering.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Hvad er du i praktik som?

Ok, ja for et år siden lå jeg mega syg, fordi jeg ikke tog mine vitaminer.

Socialrådgiver i børn og familieteam

Ja, jeg tør ikke, ikke tage mine.. Jeg kan da godt lige glemme dem en dag eller tog, ihvertfald det ene hold, men jeg bestræber mig på at få dem alle, hver dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Miss Kat

Skøn update! 

Hvis din kæreste ikke finder på noget andet at sige, når hun skal sparke, bliver hendes første ord da "Hvad skal jeg sige?".

Fin mave, dejlig historie - og allerbedst: fantastisk at høre, du slapper af og knytter dig til hende. Tillykke!

Anmeld

30. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Skøn update! 

Hvis din kæreste ikke finder på noget andet at sige, når hun skal sparke, bliver hendes første ord da "Hvad skal jeg sige?".

Fin mave, dejlig historie - og allerbedst: fantastisk at høre, du slapper af og knytter dig til hende. Tillykke!

Mange tak..

Haha, ja det kunne da lige passe. Må bede ham om at øve sig på noget andet.

Ja det er sååå skønt.

Og tillykke med veloverstået nf..- kan jeg se under dit profilbillede.. Har ikke lige set nogen tråd om det - men det lyder jo til det gik rigtig godt. TILLYKKE:

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

Mange tak..

Haha, ja det kunne da lige passe. Må bede ham om at øve sig på noget andet.

Ja det er sååå skønt.

Og tillykke med veloverstået nf..- kan jeg se under dit profilbillede.. Har ikke lige set nogen tråd om det - men det lyder jo til det gik rigtig godt. TILLYKKE:

Jeg har fulgt dig lidt, fordi vi har snakket en del sammen (primært i tråde hvor jeg har været anonym)... lyder egentlig jævnt stalkeragtigt... Jeg er nu ikke så farlig. Anyways, synes bare det er super fedt at du endelig tør tro på det.

Min tråd er her:  https://www.baby.dk/debat/197494pi1/ultralydsscanninger/veloverstaaet-nf.aspx og mange tak!

Anmeld

30. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Jeg har fulgt dig lidt, fordi vi har snakket en del sammen (primært i tråde hvor jeg har været anonym)... lyder egentlig jævnt stalkeragtigt... Jeg er nu ikke så farlig. Anyways, synes bare det er super fedt at du endelig tør tro på det.

Min tråd er her:  https://www.baby.dk/debat/197494pi1/ultralydsscanninger/veloverstaaet-nf.aspx og mange tak!

hehe, du lyder slet ikke stalker agtig.. Jeg har flere gange skrevet lignende til folk hvor jeg tidligere har været anonym.

Skynder mig at læse.

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, du lyder slet ikke stalker agtig.. Jeg har flere gange skrevet lignende til folk hvor jeg tidligere har været anonym.

Skynder mig at læse.

Pyha.

Anmeld

30. oktober 2012

Deaktiveret profil

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej skønne piger..

Mavebilleder er nedest - for dem der ikke lige orker at læse min roman.

Her går det rigtig godt.. Jeg kan slet ikke beskrive den lykke følelse der har overvældet mig/os, især mig efter vi er kommet over uge 24.! Det går MEGET BEDRE med at knytte mig til lillepigen og jeg er for alvor begyndt at glæde mig til det bliver februar. <3

Hun er en livlig pige. Hun bliver stærkere og stærkere og det er SKØNT at føle hvordan bevægelserne bliver kraftigere og bevæger sig længere op i maven.
Og bliver simpelthen nødt til at fortælle jer denne lille sjove og skønne farmand oplevelse!
- Forleden sidder jeg på kontoret og har hørt højt musik, lillepigen fester rigtig med i maven. Kenneth kommer hjem fra arbejde og forskrækker mig. Han skal afsted igen så vil lige kysse mig og maven farvel. Jeh trækker op i tøjet, han kysser maven og jeg siger: Tal til hende.. Han siger så bare "hulubulu lille skat", ligger hånden på og får et spark. <3
Han trækker sig så og jeg beder ham om at sige noget og han siger "hvad skal jeg sige", BANG, lillepigen sparker godt til og maven bevæger sig. Her kom det fedeste udtryk fra Kenneth, han blev vildt begejstret over at man nu kan se det uden på maven. Han står helt stille og venter på hun igen sparker. Igen beder jeg ham om at sige noget og han siger atter "hvad skal jeg sige", der går 2 sek og hun responderer med endnu et spark.. Det var GULD værd at se Kenneths udtryk og mærke hans begejstring over at være med. <3

Jeg var til lægebesøg i mandags. Et blandet besøg. Symfysemål på 23, + 4,5 kg, blodtryk i den noget høje ende (men det er der en helt naturlig grund på, jeg fik mig nemlig et tudeflip lige inden).. Lægen konstanterede at jeg har smertefulde plukveer og derfor står jeg til en sygemelding hvis mit studiejob ikke kan skåne mig mere. :/ Jeg vidste egentlig godt at det bar derhen ad, men puuha, det overvældede mig alligevel..Efter en snak med chefen er vi enige om at se om hendes hjælp i weekenden har nogen effekt, hvis ikke.. Ja så er vi vist nødt til at sige, at det var det..
Derudover har jeg det SUPER GODT.. Det går rigtig godt i fuldtidspraktikken og herhjemme - ja der er plukveer ved belastning men de gør ikke ondt som på studiejobbet..
Trætheden har de sidste par uger overvældet mig helt vildt men det tager jeg sku bare med. - det sætter dog sine præg på mavebillederne. haha

Den næste månedstid står på glukosebelastning, 2. jm besøg, portrætfotografering af Kenneth, maven og jeg OG 3D/4D scanning sidst i november. <3

Det var "lidt" herfra..

22+0 og 25+0. <3

Knus..

Der var en opdatering jeg savnede! Hvor er det helt fantastisk at høre det hele går så godt, i fortjener det fuldt ud! 

Det med plukveerne er vidst meget normalt for nogle så det må man desværre tage med og ja det samme med søvnen! men husk at sov godt igennem når din krop siger det! 

super skønne mavebilleder & tillykke med at det bliver en pige! - på jeres vegne kan jeg slet ikke vente til du føder' 

Alt held og lykke herfra, glæder mig til at høre fra dig igen senere! 

Anmeld

31. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fin mave og dejligt at det hele går godt!!  Vh stins

Anmeld

31. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak

Jaaaa, det er såååå skønt.

Puuham stakkel.. jeg slap lige og blev frisk fra uge 18-22..

Det skal jeg fordi jeg er tyk. - har højt bmi.. Jeg ahr også fået en tidligere - dette fordi der er sukkersyge i familien..

Jeg synes bare ikke, du ser ud som om, du er tyk   

/ Taco78 

Anmeld

31. oktober 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Socialrådgiver i børn og familieteam

Ja, jeg tør ikke, ikke tage mine.. Jeg kan da godt lige glemme dem en dag eller tog, ihvertfald det ene hold, men jeg bestræber mig på at få dem alle, hver dag..

Uh, det er så spænende et sted.

Det jo det, jeg var bare ligeglad, dumme uvidende mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.