babyalarm!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Kay

Skouboe skriver:

Nej, ikke rigtigt. Vi havde lidt problemer med den første, men den byttede butikken uden vrøvl (en af årsagerne til at jeg ikke ville købe en brugt babyalarm).

Efter 3 år med pænt mange fald fra høje ting mv gav den første op, men nummer 2 vi købte (fordi storesøster ikke var færdig med at bruge sin og vi manglede en til lillesøster) fungerer stadig uden vrøvl og lillesøster bliver 2½ til januar.

ja tænker godt det er svært med alle de fald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Giraffen

Kay skriver:

godt jeg overgiver mig!! en babyalarm er nødvendig!!

har hele tiden sagt at den behøvede vi ik og det var for dyrt osv...

men det er simpelthend for koldt at havde døren stående åben så jeg kan høre hende... så vi skal havde en babyalarm... hurtigst muligt...

men hvilken en???

vi bor forholdsvis tæt på mortorvej og andre børnefamilier (min nabo føder snart)  så en der ikke går i andre...

en der holder batteri og har en god række ævne...

hvilken en skal vi vælge??

Vi har super nova som en maasse andre, men de er også bare SÅÅÅ goe! og så kan man både skifte kanal og underkanal så vi har ikke problemer med at de går i andres

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Giraffen skriver:

Vi har super nova som en maasse andre, men de er også bare SÅÅÅ goe! og så kan man både skifte kanal og underkanal så vi har ikke problemer med at de går i andres

lader til der er nogle rigtig gode på markede... må ind og læse mere om de 3 folk her inde har skrevet godt om

Anmeld

25. oktober 2012

FruK

Jeg havde Super Nova i sin tid - for snart ti år siden. Og de var så gode og uden problemer med at andre alarmer eller andet gik i dem. Også når vi var i mødregruppe med 17 tændte alarmer på samme sted.

Så jeg regner egentlig med bare at købe dem igen denne gang.

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

FruK skriver:

Jeg havde Super Nova i sin tid - for snart ti år siden. Og de var så gode og uden problemer med at andre alarmer eller andet gik i dem. Også når vi var i mødregruppe med 17 tændte alarmer på samme sted.

Så jeg regner egentlig med bare at købe dem igen denne gang.

17 babyalarmer i mødregruppe??

Anmeld

25. oktober 2012

Giraffen

Kay skriver:

lader til der er nogle rigtig gode på markede... må ind og læse mere om de 3 folk her inde har skrevet godt om

go ide jeg er sikker på der er mange rigtig goe

Anmeld

25. oktober 2012

FruK

Kay skriver:

17 babyalarmer i mødregruppe??

Ej, ok... 17 var en overdrivelse...

Men jeg var i en gruppe, hvor vi var omkring en 10 stykker når vi mødtes, og alle havde jo børn der skulle sove ude, og hver sin babyalarm.

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

FruK skriver:

Ej, ok... 17 var en overdrivelse...

Men jeg var i en gruppe, hvor vi var omkring en 10 stykker når vi mødtes, og alle havde jo børn der skulle sove ude, og hver sin babyalarm.

oki vi er kun 6 i min mødregruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.