babyalarm!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Kay

Frk P. skriver:

Wee må anbefale min!! Phillips avent, den der har vundet tænk testen i år!! Garanteret den ikke går i andre - armen den er guld værd!!

ja du er ik den eneste der er glad for den og den er forbløffende billig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Team Putte

Kay skriver:

hihi

Ja det var et vigtigt kriterie her at både mormor og farmor ville kunne finde ud af at bruge den.. En fra min mødregruppe har en supernova og hun måtte køre til babysam for at få dem til at indstille den rigtigt, det ville irritere mig noget så grusomt!

Iøvrigt kan man indstille hvor sensitiv den skal være, om den skal opfange ALLE lyde eller mere markante, den er blevet vinder af tænk's test af alarmer i 2012 og vi gav 400 kr for den på tilbud i elgiganten Det var selvfølgelig før testen, og man kan jo kun forestille sig den er steget i pris efter den

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Team Putte skriver:

Ja det var et vigtigt kriterie her at både mormor og farmor ville kunne finde ud af at bruge den.. En fra min mødregruppe har en supernova og hun måtte køre til babysam for at få dem til at indstille den rigtigt, det ville irritere mig noget så grusomt!

Iøvrigt kan man indstille hvor sensitiv den skal være, om den skal opfange ALLE lyde eller mere markante, den er blevet vinder af tænk's test af alarmer i 2012 og vi gav 400 kr for den på tilbud i elgiganten Det var selvfølgelig før testen, og man kan jo kun forestille sig den er steget i pris efter den

tja fandt den til lidt over 500 ved første forsøg... men leder lidt videre så skal den nok være der til billigere penge

Anmeld

25. oktober 2012

Troldemommi

Jeg har en super nova og vi elsker den, den er nem at håndtere og holder virkelig godt på batteriet.

Monica

Anmeld

25. oktober 2012

quindelist

Neonate

Anmeld

25. oktober 2012

Janni.

Vi har disse: 

SuperNova D7

Og er super glade for dem. Vi skifter kanal hvis andres baby alarm går i, det er nemlig sket 1 gang før. 

Anmeld

25. oktober 2012

Team Putte

Kay skriver:

tja fandt den til lidt over 500 ved første forsøg... men leder lidt videre så skal den nok være der til billigere penge

Ja man skal aldrig bare tage det første og bedste

Men det er en virkelig god alarm, den bliver du ik ked af

Anmeld

25. oktober 2012

Skouboe

Vi har også brugt supernova til begge vores.

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Skouboe skriver:

Vi har også brugt supernova til begge vores.

og i havde ingen problemer med den??

Anmeld

25. oktober 2012

Skouboe

Kay skriver:

og i havde ingen problemer med den??

Nej, ikke rigtigt. Vi havde lidt problemer med den første, men den byttede butikken uden vrøvl (en af årsagerne til at jeg ikke ville købe en brugt babyalarm).

Efter 3 år med pænt mange fald fra høje ting mv gav den første op, men nummer 2 vi købte (fordi storesøster ikke var færdig med at bruge sin og vi manglede en til lillesøster) fungerer stadig uden vrøvl og lillesøster bliver 2½ til januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.