babyalarm!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2012

Kay

godt jeg overgiver mig!! en babyalarm er nødvendig!!

har hele tiden sagt at den behøvede vi ik og det var for dyrt osv...

men det er simpelthend for koldt at havde døren stående åben så jeg kan høre hende... så vi skal havde en babyalarm... hurtigst muligt...

men hvilken en???

vi bor forholdsvis tæt på mortorvej og andre børnefamilier (min nabo føder snart)  så en der ikke går i andre...

en der holder batteri og har en god række ævne...

hvilken en skal vi vælge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

kriknu

jeg følger lige med har, har nemlig prøvet at finde ud af det selv samme 

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

kriknu skriver:

jeg følger lige med har, har nemlig prøvet at finde ud af det selv samme 

Anmeld

25. oktober 2012

HeidiØ

Kay skriver:

men det er simpelthend for koldt at havde døren stående åben så jeg kan høre hende... så vi skal havde en babyalarm... hurtigst muligt...

men hvilken en???

vi bor forholdsvis tæt på mortorvej og andre børnefamilier (min nabo føder snart)  så en der ikke går i andre...

Vi har NeoNate babyalarmer. De er VIRKELIG gode! Det har aldrig været et problem den er gået ind over andre.. de holder utrolig længe, og så er de bare små og smarte! Vi har endda tabt dem på en klinkegulv uden de gik i stykker

De er lidt pebrede, men de er altså osse det værd.

Faktisk så har vi dem tændt om natten (dog i strøm), for William sover i den anden ende af huset. Du har vi skruet så perfekt ned/op for dem, at vi ikke kan høre hvis han vender sig, men kun hvis han hyler

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Vi har NeoNate babyalarmer. De er VIRKELIG gode! Det har aldrig været et problem den er gået ind over andre.. de holder utrolig længe, og så er de bare små og smarte! Vi har endda tabt dem på en klinkegulv uden de gik i stykker

De er lidt pebrede, men de er altså osse det værd.

Faktisk så har vi dem tændt om natten (dog i strøm), for William sover i den anden ende af huset. Du har vi skruet så perfekt ned/op for dem, at vi ikke kan høre hvis han vender sig, men kun hvis han hyler

smart man kan skrue op og ned... for hun snakker nemlig i søvne

Anmeld

25. oktober 2012

HeidiØ

smart man kan skrue op og ned... for hun snakker nemlig i søvne

Ja, LIGE netop! Så må dig og farmand bare lege "kalder-kalder" indtil I finder den rette styrke 

De ser i øvrigt sådan ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2012

Team Putte

Kay skriver:

men hvilken en???

Kan anbefale Philips Avent.. Babyunit er lidt stor men tilgengæld er lyden knivskarp, oz på lang afstand! Jeg har ik haft problemer med at den har opfanget andres alarmer

Den kan spille vuggeviser i 10 min ad gangen, natlys og den har talk-back så man kan be' bebs om at ligge sig til at sove uden at lette numsen fra sofaen Den er så nem at bruge at min mor sagens kan håndtere den uden at få bestilt pizza fra de 12 nærmeste pizzariaer

Anmeld

25. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Wee må anbefale min!! Phillips avent, den der har vundet tænk testen i år!! Garanteret den ikke går i andre - armen den er guld værd!!

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Team Putte skriver:

Kan anbefale Philips Avent.. Babyunit er lidt stor men tilgengæld er lyden knivskarp, oz på lang afstand! Jeg har ik haft problemer med at den har opfanget andres alarmer

Den kan spille vuggeviser i 10 min ad gangen, natlys og den har talk-back så man kan be' bebs om at ligge sig til at sove uden at lette numsen fra sofaen Den er så nem at bruge at min mor sagens kan håndtere den uden at få bestilt pizza fra de 12 nærmeste pizzariaer

hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.