LilleNyPåVej skriver:
Ja måske er det mig der pylre, men jeg har hele vejen igennem (bortset fra de første 10 uger) haft en træls graviditet. Samtidig er det min første graviditet så det er super svært at finde ud af det hele 
Jeg har tidligere lavet indlæg med alle mine åndssvage smerter og gener.
-Ondt i ryggen
-Hovedpine (Ved pande og øjne - altid der)
-For højt blodtryk. Både jordmoder og læge er bekymret, men det lader til at når jeg er hjemme så er mit blodtryk fint nok - men det betyder også at det nok altid er højt når jeg er uden for hjemmet.
-Vand i kroppen
-Bækkenløsning, endda en meget smertefuld bækkenløsning
- Og nu har jeg i lidt tid døjet med ondt i siderne og trykken omkring siderne, brystet og ribbene - det gør endda rigtig rigtig ondt, og bliver så mast bare jeg skal sidde med ret ryg og tit bliver jeg nødt til at stå og presse på mig selv fordi jeg har så ondt.
Så dum som jeg er så googler jeg selvfølgelig min seneste skavank og google finder så frem til svangerskabsforgiftning og derinde står der jo så en masse symptomer
Jeg har de fleste og jeg er så samtidig overvægtig, men har aldrig haft skavanker grundet overvægten - kan dog se at overvægt er med til at jeg er i risikogruppen
Pyller jeg?

Jeg fik svangerskabsforgiftning, og de tegn der skal være der er forhøjet blodtryk og protein i urin.. Derudover kan man have andre symptomer, men ikke nødvendigvis - jeg havde ikke (foruden mega vand i kroppen)..
Men tal med din jordemoder om de ting i stedet for google.. Man kan altid finde en sygdom der passer til hvordan man har det 
pøj pøj..
Anmeld