Svangerskabsforgiftning :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Kofoed. skriver:

Men de påvirker mellemgulvet så den muskel er konstant øm, hvis hendes hoved så trykker ganske lidt, så gør det hammer ondt, både en konstant smerte, men også en stikkene smerte.

Ja det skal jeg så ikke kunne sige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Hehe ja Nu ved jeg ik hvor høj du er, men de lave i min terminsgruppe havde de problemer hurtigere end andre.. Jeg nåede aldrig selv at opleve det

Synes oz det er klogere at spørge herinde, eller snakke med jm om det, fremfor at google.. Ifølge google er vi alle dødsdømte

Jeg er nu ret høj  1,79 cm..

Ja google er skrækkelig, og jeg vidste også godt selv at det er total latterligt af mig  Men var nok nået til et punkt hvor jeg bare var træt af al den trykken og prusten fordi det gør så satans ondt 

Anmeld

25. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

SecretMe skriver:

Synes i hvert fald du skal snakke med lægen eller en jordmoder. om ikke andet, så for at få sikkerhed om der er noget galt eller ej.

Hellere spørge dem en gang for meget, end en gang for lidt

Håber at alt er som det skal være..

Føler mig mærkelig ved at ringe og spørge  Men måske man skulle..

Anmeld

25. oktober 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Jeg er nu ret høj  1,79 cm..

Ja google er skrækkelig, og jeg vidste også godt selv at det er total latterligt af mig  Men var nok nået til et punkt hvor jeg bare var træt af al den trykken og prusten fordi det gør så satans ondt 

Jeg er 174 og jeg nåede som sagt aldrig at opleve den der trykken fra bebs eller livmoder... Men der er jo forskel på hvor stor livmoderen er og hvor tidligt den begynder at genere.. Ville nok få det tjekket hos jm eller læge og så sæt en børnesikring på google så du ik bliver fristet igen

Anmeld

25. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Jeg er 174 og jeg nåede som sagt aldrig at opleve den der trykken fra bebs eller livmoder... Men der er jo forskel på hvor stor livmoderen er og hvor tidligt den begynder at genere.. Ville nok få det tjekket hos jm eller læge og så sæt en børnesikring på google så du ik bliver fristet igen

Hehe, jeg skal nok børnesikre google 

Okay, så ringer jeg til lægen  

Anmeld

25. oktober 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Hehe, jeg skal nok børnesikre google 

Okay, så ringer jeg til lægen  

God idé

Jeg havde iøvrigt voldsomme problemer med mine øverste mavemuskler der var noget så ømme rigtig mange uger i graviditeten.. fra omkring uge 18 til 34.. Det er ik dem der gør ondt?

Anmeld

25. oktober 2012

LMX

Jeg synes overhovedet ikke du pyllre.. Svangerskabsforgiftning er en ret alvorlig sag som kan give dig mén for livet.

Så jeg synes det er godt at du er bevidst om dine symptomer. Der skal ikke spøges med det. Få det undersøgt!

Anmeld

25. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

God idé

Jeg havde iøvrigt voldsomme problemer med mine øverste mavemuskler der var noget så ømme rigtig mange uger i graviditeten.. fra omkring uge 18 til 34.. Det er ik dem der gør ondt?

Naaarj tror jeg ikke, har ondt alle steder foran fra brystet og ned bortset fra lige midt på maven, så det følger ud i siderne og ned 

Anmeld

25. oktober 2012

Nadja+Baby+2012

LilleNyPåVej skriver:

Ja måske er det mig der pylre, men jeg har hele vejen igennem (bortset fra de første 10 uger) haft en træls graviditet. Samtidig er det min første graviditet så det er super svært at finde ud af det hele 

Jeg har tidligere lavet indlæg med alle mine åndssvage smerter og gener.

-Ondt i ryggen

-Hovedpine (Ved pande og øjne - altid der)

-For højt blodtryk. Både jordmoder og læge er bekymret, men det lader til at når jeg er hjemme så er mit blodtryk fint nok - men det betyder også at det nok altid er højt når jeg er uden for hjemmet.

-Vand i kroppen

-Bækkenløsning, endda en meget smertefuld bækkenløsning

- Og nu har jeg i lidt tid døjet med ondt i siderne og trykken omkring siderne, brystet og ribbene - det gør endda rigtig rigtig ondt, og bliver så mast bare jeg skal sidde med ret ryg og tit bliver jeg nødt til at stå og presse på mig selv fordi jeg har så ondt.

Så dum som jeg er så googler jeg selvfølgelig min seneste skavank og google finder så frem til svangerskabsforgiftning og derinde står der jo så en masse symptomer  Jeg har de fleste og jeg er så samtidig overvægtig, men har aldrig haft skavanker grundet overvægten - kan dog se at overvægt er med til at jeg er i risikogruppen

Pyller jeg?   

Jeg fik svangerskabsforgiftning, og de tegn der skal være der er forhøjet blodtryk og protein i urin.. Derudover kan man have andre symptomer, men ikke nødvendigvis - jeg havde ikke (foruden mega vand i kroppen).. 

Men tal med din jordemoder om de ting i stedet for google.. Man kan altid finde en sygdom der passer til hvordan man har det

pøj pøj..

Anmeld

27. oktober 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Naaarj tror jeg ikke, har ondt alle steder foran fra brystet og ned bortset fra lige midt på maven, så det følger ud i siderne og ned 

Mærkeligt.. Har du fået det tjekket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.