Av av av, det gør ondt når mælken løber ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Miss Church

Rebecca55 skriver:

Jeg havde meget tidligt mælk mine bryster. Hvis du læser i en bog som følger en tvillinge og en enkelt graviditet, kan du se at mange af de ting som sker med dig, sker hurtigere og mere voldsomt end de andre.

Min læge sagde jeg godt fordoble alt hvad der skete med mig i min graviditet og det passede meget godt. Når jeg feks. læste om enkelt gravide i feks uge 10, så havde jeg symptomerne 2-3 uger inden.

Okay. Ja det passer nok meget godt med de tidligere symptomer, men det giver selvfølgelig også meget go' mening, med de ekstra hormoner. 

Mange tak for dit svar! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Rebecca55

Miss Church skriver:

Okay. Ja det passer nok meget godt med de tidligere symptomer, men det giver selvfølgelig også meget go' mening, med de ekstra hormoner. 

Mange tak for dit svar! 

Ja der sker rigtig meget inde i din krop og husk at lytte til den, for det er hårdt at have flere børn i maven.

Rigtig meget held og lykke med det hele.

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Rebecca55 skriver:

Ja der sker rigtig meget inde i din krop og husk at lytte til den, for det er hårdt at have flere børn i maven.

Rigtig meget held og lykke med det hele.

Det skal jeg gøre  og mange tak!

Anmeld

24. oktober 2012

Levi&LilysMor

Miss Church skriver:

Tak for dit svar Ja det er nok derfor. Der er selvfølgelig også ekstra gang i hormonerne, når der er to babyer. 

Men av av!

Uhha ja , kunne jeg godt foreatille mig ... håber da dit går over med tiden 

Anmeld

24. oktober 2012

Tulle28

Hvis det bare er lige i starten, så er det meget normalt, måske du bare har et kraftigt nedløb. Men hvis det fortsætter ind i amningen, så kan det være svamp. Med min store datter gjorde det ikke ondt, men denne gang gør det ondt under armene Vildt underlig smerte!

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

LevisMor skriver:

Uhha ja , kunne jeg godt foreatille mig ... håber da dit går over med tiden 

Ja det håber jeg også! Har også læst at det kan gå helt i sig selv og så komme igen efter fødslen, så det håber jeg, at der sker! Men lige nu bliver det bare mere og mere

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Tulle28 skriver:

Hvis det bare er lige i starten, så er det meget normalt, måske du bare har et kraftigt nedløb. Men hvis det fortsætter ind i amningen, så kan det være svamp. Med min store datter gjorde det ikke ondt, men denne gang gør det ondt under armene Vildt underlig smerte!

Men jeg ammer slet ikke  er kun 18+2 i dag hehe
Men måske det bare er nedløbsrefleksen så? 

Anmeld

24. oktober 2012

Tulle28

Miss Church skriver:

Men jeg ammer slet ikke  er kun 18+2 i dag hehe
Men måske det bare er nedløbsrefleksen så? 

Ahaaa Ja så er det helt sikkert nedløbsrefleksen. Så er du da forberedt på, hvad ud har i vente - de fleste andre oplever det jo først når de rent faktisk begynder at amme

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Tulle28 skriver:

Ahaaa Ja så er det helt sikkert nedløbsrefleksen. Så er du da forberedt på, hvad ud har i vente - de fleste andre oplever det jo først når de rent faktisk begynder at amme

Hehe ja det må man sige Jeg er i go' tid. 

Men dejligt at høre, at det er normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.