Av av av, det gør ondt når mælken løber ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Miss Church

Har allerede fået mælk i brysterne  Det giver pletter på alle mine nattrøjer og jeg må bruge ammeindlæg. Men det er ikke det værste. Det gør simpelthen så ondt, når mælken løber ud 

Det føles som om jeg bliver stukket med en masse nåle i brystvorterne og så kommer mælken. Det holder hurtigt op med at gøre ondt, men det er bare vildt ubehageligt!

Er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Rebecca55

Det lyder lidt som bryst spændinger eller at mælken render til, hvor efter der så ellers bliver åbnet for sluserne. Det er nok usædvanligt hvis du ikke har født endnu, men ellers er det helt normalt.

Anmeld

24. oktober 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Miss Church skriver:

Har allerede fået mælk i brysterne  Det giver pletter på alle mine nattrøjer og jeg må bruge ammeindlæg. Men det er ikke det værste. Det gør simpelthen så ondt, når mælken løber ud 

Det føles som om jeg bliver stukket med en masse nåle i brystvorterne og så kommer mælken. Det holder hurtigt op med at gøre ondt, men det er bare vildt ubehageligt!

Er det normalt? 

tror det er normalt, for sådan havde jeg det også :-)

Anmeld

24. oktober 2012

Rebecca55

Kan se du venter tvillinger, så du producere nok også mere mælk end andre. Det gjorde jeg ihvertfald selv.

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Rebecca55 skriver:

Det lyder lidt som bryst spændinger eller at mælken render til, hvor efter der så ellers bliver åbnet for sluserne. Det er nok usædvanligt hvis du ikke har født endnu, men ellers er det helt normalt.

Det har jeg ikke  Er kun 18+2. 

Så halv normal er jeg 

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

sommerbarn<3 skriver:

tror det er normalt, for sådan havde jeg det også :-)

Det var dejligt at høre Så er jeg ikke helt unormal 

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

Rebecca55 skriver:

Kan se du venter tvillinger, så du producere nok også mere mælk end andre. Det gjorde jeg ihvertfald selv.

Ja det gør jeg nemlig. Så det tror du der kan være en forklaring på det?

Anmeld

24. oktober 2012

Levi&LilysMor

Miss Church skriver:

Er det normalt? 

Ja det vil jeg sige... det er nok fordi du har meget af det, da jeg ammede i de 6 mdr jeg gjorde, var det sådan hele tiden, ligesom et kraftigt tryk indefra brysterne.. det mente de gik over mine sp. men gjorde det ikke ved mig ...

Men ja meget ubegaheligt 

Anmeld

24. oktober 2012

Rebecca55

Miss Church skriver:

Ja det gør jeg nemlig. Så det tror du der kan være en forklaring på det?

Jeg havde meget tidligt mælk mine bryster. Hvis du læser i en bog som følger en tvillinge og en enkelt graviditet, kan du se at mange af de ting som sker med dig, sker hurtigere og mere voldsomt end de andre.

Min læge sagde jeg godt fordoble alt hvad der skete med mig i min graviditet og det passede meget godt. Når jeg feks. læste om enkelt gravide i feks uge 10, så havde jeg symptomerne 2-3 uger inden.

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Church

LevisMor skriver:

Ja det vil jeg sige... det er nok fordi du har meget af det, da jeg ammede i de 6 mdr jeg gjorde, var det sådan hele tiden, ligesom et kraftigt tryk indefra brysterne.. det mente de gik over mine sp. men gjorde det ikke ved mig ...

Men ja meget ubegaheligt 

Tak for dit svar Ja det er nok derfor. Der er selvfølgelig også ekstra gang i hormonerne, når der er to babyer. 

Men av av!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.