Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
foto på lærred skriver: Hvis du beslutter dig for et billede, kan det være, at jeg kan være behjælpelig. Du kan lige se om det er noget på vedhæftede video. Camilla www.foto-paa-laerred.dk Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.
Hvis du beslutter dig for et billede, kan det være, at jeg kan være behjælpelig. Du kan lige se om det er noget på vedhæftede video.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.
Og vi er drønglade for fars dags gaven Vender måske tilbage når jeg skal ha lavet bryllupsfoto på lærred!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: min kæreste har jeg overhovedet ingen ideer om muligvis et portræt billede af mig og vores børn så han har et billede af hans piger og evt en kasse rolle da den for nylig gik i stykker ved at håndtaget knækkede. Til den store har vi indtil videre købt en dvd film og en elektrisk tandbørste og den lille har vi købt en lille børne stol i jysk da hun elsker at kravle op i stole og sætte sig også regner vi med at købe en fælles gave til dem en Samsung galaxy tablet men det bliver nok også lidt til deling for os alle så har jeg pt ikke flere ideer
min kæreste har jeg overhovedet ingen ideer om muligvis et portræt billede af mig og vores børn så han har et billede af hans piger og evt en kasse rolle da den for nylig gik i stykker ved at håndtaget knækkede. Til den store har vi indtil videre købt en dvd film og en elektrisk tandbørste og den lille har vi købt en lille børne stol i jysk da hun elsker at kravle op i stole og sætte sig også regner vi med at købe en fælles gave til dem en Samsung galaxy tablet men det bliver nok også lidt til deling for os alle så har jeg pt ikke flere ideer
Til min Søn på 6 år køber vi
- Skylanderes startpakke til Nintendo 3DS ( den får han, med Mariospil til hans fødselsdag d. 8 november ) Og jeg glæder mig sindsyyyygt til at give ham den, men den er fandme dyr - 1500 kr
men han skal altså have noget han virkelig ønsker sig der får han også et løbehjul, som er et af hans store ønsker også
Nå men det var jo ikke det, det var julegaver men han får:
- skylanders startpakke til Nintendo 3DS
- Ninjaco Legopakke
- og så ved jeg ikke hvad han lige får mere men finder helt sikkert ud af det , da han har mange gode Ønsker
Min kære mand for noget Politiskilt halløj til hans hjelme han har, noget fra krigen halløj - Havde ellers tænkt noget andet, men det er hvad han ønsker sig
HeidiØ skriver: Og vi er drønglade for fars dags gaven Vender måske tilbage når jeg skal ha lavet bryllupsfoto på lærred!
Tak
thomas han får løbetøj og så får han nye arbejds sko han er tjener og så en bog han ønsker sig og til oliver ved jeg ikke endnu nogle der har nogle ideer til en dreng der bliver 5 i februar ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128