hvad giver i jeres børn og kæreste/mand i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

bobbles

AnjaB skriver:

ViVilb

Åh den store skal vist efter store overvejelser have den nye ipad mini - men vi er ikke helt sikre er en ret stor gave og hun skal også have ny cykel i 2013 inden skolestart så vi overvejer stadig. Lillebror skal have et sejt hammerbræt jeg har set på lirumlarumleg. Kæresten ved jeg ikke helt endnu, har ikke rigtig noget i tankerne endnu..

Vil bare lige sige jeg har hørt dårligt om ipad. Kæresten har en kollega som har haft en og skal man hente apps så er den efter sigende ikke god til det så skal den vist sættes til via com for at kunne hente apps. Ved ikke om det er rigtigt det er bare hvad jeg har hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Frøken Christiansen skriver:

MMaManMand min kæreste har jeg overhovedet ingen ideer om muligvis et portræt billede af mig og vores børn så han har et billede af hans piger og evt en kasse rolle da den for nylig gik i stykker ved at håndtaget knækkede. Til den store har vi indtil videre købt en dvd film og en elektrisk tandbørste og den lille har vi købt en lille børne stol i jysk da hun elsker at kravle op i stole og sætte sig også regner vi med at købe en fælles gave til dem en Samsung galaxy tablet men det bliver nok også lidt til deling for os alle så har jeg pt ikke flere ideer

Manden og jeg giver hinanden nye top madresser til sengen. Den store dreng skal have et nyt børnetrommesæt ( det gamle er gået i stykker). Lillebror skal have duplo togbane og som fælles gave får de en trampolin til inde brug.

Anmeld

24. oktober 2012

Happiness

Lukas får et legekøkken og en legetøjsplæneklipper. Min mand får en rigtig plæneklipper Så kan de 2 slå græs sammen til foråret

Anmeld

24. oktober 2012

Fenja09

Jeg har ikke bestemt mig for, hvad manden skal have og er også kun ved at kigge mig omkring med gaver til datteren. Hun får nok Duplo, legetelt og nogle flere "små ting". Synes hun har alt det hun skal have, så det er svært at blive ved med at finde på noget. Hun får jo tingene løbende og som hun har brug - det samme gør manden og jeg.

/Fenja

Anmeld

24. oktober 2012

foto på lærred

min kæreste har jeg overhovedet ingen ideer om muligvis et portræt billede af mig og vores børn så han har et billede af hans piger og evt en kasse rolle da den for nylig gik i stykker ved at håndtaget knækkede. Til den store har vi indtil videre købt en dvd film og en elektrisk tandbørste og den lille har vi købt en lille børne stol i jysk da hun elsker at kravle op i stole og sætte sig også regner vi med at købe en fælles gave til dem en Samsung galaxy tablet men det bliver nok også lidt til deling for os alle så har jeg pt ikke flere ideer

Hvis du beslutter dig for et billede, kan det være, at jeg kan være behjælpelig. Du kan lige se om det er noget på vedhæftede video.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.

Anmeld

24. oktober 2012

ESV

min kæreste har jeg overhovedet ingen ideer om muligvis et portræt billede af mig og vores børn så han har et billede af hans piger og evt en kasse rolle da den for nylig gik i stykker ved at håndtaget knækkede. Til den store har vi indtil videre købt en dvd film og en elektrisk tandbørste og den lille har vi købt en lille børne stol i jysk da hun elsker at kravle op i stole og sætte sig også regner vi med at købe en fælles gave til dem en Samsung galaxy tablet men det bliver nok også lidt til deling for os alle så har jeg pt ikke flere ideer

Emilie får bobles de er købt og manden får nok noget tøj. Syntes det et svært med dem begge, manden har alt og Emilie bliver 3 i november så har med vilje købt noget der er så dyrt at hun nok ikke får det af andre. Dog får hun bobles krokodillen i fødselsdagsgave af mormor og morfar og så kyllingen og elefanten af os til jul. I fødselsdagsgave får hun en morgenkåbe og en seng til sine dukker..

Anmeld

24. oktober 2012

Studerendemor

Vi har fundet et brugt Lundby dukkehus, som skal sættes i stand med maling i flotte farver, fine tapeter og en masse kærlighed. 

Jeg har besluttet, at min kæreste skal have en fløjlsskjorte, som jeg har set i en butik. Da vi mødte hinanden for 100 år siden, gik han meget i fløjl. Men jeg har åbenbart været så strid, at jeg højlydt har gjort ham opmærksom på min mening om fløjl, så manden ikke længere ejer et stykke tøj i fløjl. Jeg kan overhovedet ikke huske det, men synes det er så pinligt, så nu skal han igang med fløjlen igen 

Anmeld

24. oktober 2012

Ellie79

Vil bare lige sige jeg har hørt dårligt om ipad. Kæresten har en kollega som har haft en og skal man hente apps så er den efter sigende ikke god til det så skal den vist sættes til via com for at kunne hente apps. Ved ikke om det er rigtigt det er bare hvad jeg har hørt

hmm vi har ipads på mit arbejde og bruger dem tit sammen med ungerne og vi har ingen problemer med at hente apps på dem - synes bare den er utrolig brugervenlig og min datter kender den fra børnehaven hvor hun tit hygger sammen med vennerne på børnehavens ipad. Men altså ved godt vi får mere eller ligeså meget for mindre penge ved at vælge et andet mærke men lige her skal det være ipad hehe.. er det store ønske 

Anmeld

24. oktober 2012

bobbles

AnjaB skriver:

iikikkikkeffo

hmm vi har ipads på mit arbejde og bruger dem tit sammen med ungerne og vi har ingen problemer med at hente apps på dem - synes bare den er utrolig brugervenlig og min datter kender den fra børnehaven hvor hun tit hygger sammen med vennerne på børnehavens ipad. Men altså ved godt vi får mere eller ligeså meget for mindre penge ved at vælge et andet mærke men lige her skal det være ipad hehe.. er det store ønske 

Okay jeg har heller ikke forstand på dem her ville jeg jo også helst have ipad 2 men kæresten hældte mere til Samsung galaxy pris klassen er vist stort set det samme

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

Min kæreste skal have en ny barbermaskine, sikkert noget tøj og den kogebog han har snakket om (Som jeg ikke kan huske navnet på nu..)

Min mor får sikkert en omgang spa/massage/forkælelsesweekend, hun er bare svær at blive ved med at finde på noget, men hun er nyforelsket så det tænkte jeg de kunne bruge en weekend på..

Mine søskende, den ene skal have nyt ur, en taske til hendes arbejde, en cykelkurv og den anden er stadig lidt flydende...

Vores dreng skal have noget sjovt og udfordrende. Desværre mangler jeg stadig at finde det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.