Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her har vi besluttet ikke at give hinanden julegaver - har lige fået en rimelig stor fødselsdags gave . Og vi er ved at spare sammen til køkken som gerne skulle laves lige inden eller efter jul .
børnene uha den er sværre , de store for nok lidt nyt tøj . Mindste manden er jeg blank - han har lige haft fødselsdag så har lige fået fyldt op
dobbelt
Frøken Christiansen skriver: min kæreste har jeg overhovedet ingen ideer om muligvis et portræt billede af mig og vores børn så han har et billede af hans piger og evt en kasse rolle da den for nylig gik i stykker ved at håndtaget knækkede. Til den store har vi indtil videre købt en dvd film og en elektrisk tandbørste og den lille har vi købt en lille børne stol i jysk da hun elsker at kravle op i stole og sætte sig også regner vi med at købe en fælles gave til dem en Samsung galaxy tablet men det bliver nok også lidt til deling for os alle så har jeg pt ikke flere ideer
min kæreste har jeg overhovedet ingen ideer om muligvis et portræt billede af mig og vores børn så han har et billede af hans piger og evt en kasse rolle da den for nylig gik i stykker ved at håndtaget knækkede. Til den store har vi indtil videre købt en dvd film og en elektrisk tandbørste og den lille har vi købt en lille børne stol i jysk da hun elsker at kravle op i stole og sætte sig også regner vi med at købe en fælles gave til dem en Samsung galaxy tablet men det bliver nok også lidt til deling for os alle så har jeg pt ikke flere ideer
Åh den store skal vist efter store overvejelser have den nye ipad mini - men vi er ikke helt sikre er en ret stor gave og hun skal også have ny cykel i 2013 inden skolestart så vi overvejer stadig. Lillebror skal have et sejt hammerbræt jeg har set på lirumlarumleg. Kæresten ved jeg ikke helt endnu, har ikke rigtig noget i tankerne endnu..
Yazmin får en brio dukkevogn og Izabella får en symaskine, noget sytilbehør. Manden får et gavekort til Meiers køkken så han kan komme ind og lave mad sammen med ham.
Min kæreste får en barbermaskine med sikkerhed. Måske også en musemåtte, noget pleje til ansigtet og en skjorte Min niece får føle bøger.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128