Tabr mig for meget! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Pikku Myy

Michellabr skriver:

Det forstår jeg ikke , alle steder jeg læser om kvalme, står der at mandler giver de fleste kvinder kvalme ? 

De anbefalede det på Skejby, og det virkede for mig. Det er noget med at mandler (måske endda nødder generelt) indeholder et eller andet der er kvalmenedsættende. Jeg skal ikke udelukke at det er en placeboeffekt

Hvor har du læst at det giver kvinder kvalme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Snehund

Olivia's Moar skriver:

Irriterende at notifikationer ikke duer ! Øv ..

Men, min læge snakkede om det da jeg var gravid - har hørt flere sige det derudover (kan ikke huske hvem, men det er også underordnet). fik en laaang forklaring omkring det, som jeg har glemt i dag

Men kan godt se, at det ikke rigtigt står noget om det på nettet - men det er bare det jeg fik at vide, da jeg døjede med kvalmen ..

Ok, jamen så er der måske noget om det?! Jeg har ikke ret meget kvalme er nu i uge 14 - og satser altså på at jeg ikke aborterer denne gang! Sidst jeg var gravid, havde jeg noget mere kvalme, der begyndte jeg at aborterer i uge 6

Anmeld

24. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Snehund skriver:

Ok, jamen så er der måske noget om det?! Jeg har ikke ret meget kvalme er nu i uge 14 - og satser altså på at jeg ikke aborterer denne gang! Sidst jeg var gravid, havde jeg noget mere kvalme, der begyndte jeg at aborterer i uge 6

Hmm, måske er det 'bare' noget de siger, for at 'lette' kvalmen lidt. Læste lige lidt om det, da du satte tvivl ved det - og det er jo ikke bevist nogle steder men har 'heldigvis' overstået fødslen nu, og nyder den store pige, men det hjalp da på mit humør, da hun sagde det

Anyways, er ked af, at du aborterede sidst men, jeg krydser fingre for at du får en nem graviditet uden sorgen denne gang

Anmeld

25. oktober 2012

Snehund

Olivia's Moar skriver:

Hmm, måske er det 'bare' noget de siger, for at 'lette' kvalmen lidt. Læste lige lidt om det, da du satte tvivl ved det - og det er jo ikke bevist nogle steder men har 'heldigvis' overstået fødslen nu, og nyder den store pige, men det hjalp da på mit humør, da hun sagde det

Anyways, er ked af, at du aborterede sidst men, jeg krydser fingre for at du får en nem graviditet uden sorgen denne gang

Tak - det begynder jeg at tro på, at jeg gør

Tillykke med din datter

Anmeld

26. oktober 2012

Michellabr

Pikku Myy skriver:

De anbefalede det på Skejby, og det virkede for mig. Det er noget med at mandler (måske endda nødder generelt) indeholder et eller andet der er kvalmenedsættende. Jeg skal ikke udelukke at det er en placeboeffekt

Hvor har du læst at det giver kvinder kvalme?

Det står i min bog ( gyldendals bog til gravide ), nå jaja , der kan man bare se, der er så mange forskellige ting nogen kan og andre ikke kan. Har ikke selv haft kvalme af nødder skal det dog siges, det var kun fordi jeg læste det forleden dag, at det undrede mig  

Anmeld

26. oktober 2012

Pikku Myy

Michellabr skriver:

Det står i min bog ( gyldendals bog til gravide ), nå jaja , der kan man bare se, der er så mange forskellige ting nogen kan og andre ikke kan. Har ikke selv haft kvalme af nødder skal det dog siges, det var kun fordi jeg læste det forleden dag, at det undrede mig  

Igen skal jeg ikke kunne udelukke placeboeffekter, men jeg vil klart sige at en pose mandler i lommen kunne redde en dag ... Sjovt at din graviditetsbog direkte siger det modsatte ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.