Dejlig mand :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Snehund

Hvor sødt! Bliver helt rørt - dejligt at han er så omsorgsfuld

God bedring, for rigtig mange aftager kvalmen igen - håber du er en af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Mink

Snehund skriver:

Hvor sødt! Bliver helt rørt - dejligt at han er så omsorgsfuld

God bedring, for rigtig mange aftager kvalmen igen - håber du er en af dem

Ja det var så sødt 

Og mange tak skal du ha kan godt nok slet ikke holde tanken ud om at det her skal forsætte helt til uge 40 da  !!

Anmeld

24. oktober 2012

Snehund

Akmese skriver:

Ja det var så sødt 

Og mange tak skal du ha kan godt nok slet ikke holde tanken ud om at det her skal forsætte helt til uge 40 da  !!

Har du prøvet kvalmearmbånd/Sea-band? De virker på mig og mange andre - de er fri for kemi og er ret så effektive.

Anmeld

24. oktober 2012

Moar2011

Akmese skriver:

Jeg rendte her til morgen rundt ude i køkkenet i et desperat forsøg på at få stoppet noget frugt i hovedet da jeg havde kastet op 3 gange siden jeg vågende og havde det helt elendigt... 

Min mand kommer ud i køkkenet og holder om mig samtidig med han spørg om jeg vil til lægen, men det vil jeg ikke... Herefter tager han min hånd og putter mig inde i sengen og holder om mig så vi ligger i ske.. så holder han hånden på min mave og nuser den helt stille og fortæller "lille kylling" at den skal være sød ved mor, for ellers bliver den aldrig anfører på hans hjemmelavet drømme fodboldhold.. (han mener ikke jeg vil ha så mange hvis jeg skal ha det så elendigt).  haha  

Har det stadig elendigt, men det var sødt og dejligt af ham ... ! 

Ihh hvor r han dejlig

Anmeld

25. oktober 2012

Mink

Snehund skriver:

Har du prøvet kvalmearmbånd/Sea-band? De virker på mig og mange andre - de er fri for kemi og er ret så effektive.

Nej det har jeg ikke  problemet er at jeg befinder mig i udlandet en måned endnu, men hvis det fortsætter når jeg kommer til DK har jeg tænkt på at anskaffe mig et... derudover tror jeg at manden INSISTERER på lægen i dag, for har INTET spist overhovedet i 2 dage nu .. er halt afkræftet og færdig, kan knap nok komme op fra sengen/sofaen... 

Anmeld

25. oktober 2012

Mink

Storms-Mor skriver:

Ihh hvor r han dejlig

Ja det er han 

Anmeld

25. oktober 2012

Snehund

Akmese skriver:

Nej det har jeg ikke  problemet er at jeg befinder mig i udlandet en måned endnu, men hvis det fortsætter når jeg kommer til DK har jeg tænkt på at anskaffe mig et... derudover tror jeg at manden INSISTERER på lægen i dag, for har INTET spist overhovedet i 2 dage nu .. er halt afkræftet og færdig, kan knap nok komme op fra sengen/sofaen... 

ØV! Tror altså de kan købes mange steder - ellers over nettet. Det er måske værd at give dem en chance? God bedring!

Man har et på hvert håndled, så sidder der en lille kugle af plast eller metal, som skal placeres på et bestemt punkt under håndfladen på håndleddet. Når puktet stimuleres dulmer det kvalme, for langt de fleste mennesker - der er lavet store forsøg med det og flere arbejder på at få det etablerede sundhedssystem til at anbefale det til gravide, folk med køresyge, kemopatienter osv.

Håber snart du får det bedre

Anmeld

25. oktober 2012

Mink

Snehund skriver:

ØV! Tror altså de kan købes mange steder - ellers over nettet. Det er måske værd at give dem en chance? God bedring!

Man har et på hvert håndled, så sidder der en lille kugle af plast eller metal, som skal placeres på et bestemt punkt under håndfladen på håndleddet. Når puktet stimuleres dulmer det kvalme, for langt de fleste mennesker - der er lavet store forsøg med det og flere arbejder på at få det etablerede sundhedssystem til at anbefale det til gravide, folk med køresyge, kemopatienter osv.

Håber snart du får det bedre

Hold da op, tak for tippet, det lyder helt sikkert som noget der skal prøves af, for det her duer bare ikke, heller ikke for den lille, har total dårlig samvittighed... taber mig, og får ikke spist noget, og føler jo derfor ikke jeg giver den lille hva den har brug for.. ! 

Anmeld

25. oktober 2012

Snehund

Akmese skriver:

Hold da op, tak for tippet, det lyder helt sikkert som noget der skal prøves af, for det her duer bare ikke, heller ikke for den lille, har total dårlig samvittighed... taber mig, og får ikke spist noget, og føler jo derfor ikke jeg giver den lille hva den har brug for.. ! 

Ja, det lyder ikke rart Selvfølgelig går det ikke i længden!

Jeg ved ikke hvordan din vægt ellers ser ud, men hvis man ikke er undervægtig, har jeg læst flere steder at fosteret tager alle de næringsstoffer, det har brug for fra dine depoter, hvis det ikke kan få det gennem din kost. Så jeg tror ikke, du behøver at have de vildt dårligt med dig selv rent samvittighedsmæssigt. Men selvfølgelig skal du også passe på dig selv og have det så godt som muligt!

Håber armbåndene virker, hvis du giver dem en chance.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.