Akmese skriver:
Indtil videre er jeg nået ud på badeværelset hver gang 
Stakkels din mand, hvor har jeg ondt af ham han må heller ikke ha haft det let.. både at skulle kigge magtesløs på, og samtidig heller ikke få noget mad !
Heldigt for ham at i nu er flyttet !
og selvfølgelig endnu bedre for dig og den lille at du kan få noget mad ned
man er jo også selv lidt magtesløs min læge siger også at jeg jo ikke må tabe mig og at det er så vigtigt med næring til den lille... og det giver mig bare SÅ dårlig samvittighed for har allerede tabt mig 2 kilo vejer kun 50 kg nu, og vil jo for alt i verden ha min baby har det godt
og det er jo min skyld den ikke får noget ordentlig mad
¨sådan føler jeg det lidt ...
men tusind tak for alle de søde ord
det varmer bare så meget !!
Hehe ja, jeg tror også han er meget glad og lettet nu og vi bare kan slappe af og nyde hinanden, baby og vores nye lejlighed..
Der var noget over den lejlighed også.. Det var nybyggeri og vi kom aldrig rigtig på plads (vi boede der kun i 3 måneder), det var koldt og firkantet. Jeg faldt mig aldrig til rette og følte mig slet ikke tryg og det er nok også en af grundene til jeg havde det så skidt tilpas også. Det var ikke en særlig god kombi med kvalmen 
Manden min måtte jeg ty sig til færdig mad, da jeg ofte står for maden og jeg elsker at lave mad og stå i et køkken, men det forsvandt godt nok det første tid. Alt lugtede og alt var klamt altså.. Så det var rigtig svært for os begge to, så det er virkelig rart at komme over på den side, selvom jeg frygter at det vender tilbage i 3. trimester.. 
Puha!!! Det er ikke sjovt at tabe sig, men hvad skal man gøre?! Du må nok snakke med lægen om at få noget der evt. kan stille kvalmen? Her var det ikke et problem med at tabe mig, selvom jeg også var bekymret da jeg tabte mig 5-6 kg.. Men jeg vejer 15 kg for meget, så her var der ingen fare-signaler for baby og jeg. Heldigvis!
Man skal huske at passe på sig selv, du skulle nødigt blive indlagt (det gør de jo gerne, så du kan få noget næring)