Skrøner/overtro??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

christina92

Line8700 skriver:

Ja som overskriften lyder, så handler mit indlæg om skrøner ang, hvad "må" man før man føder.

Må man fx samle puslebord, og seng, eller skal manden det, inden mor og baby kommer hjem?

Barnevognen? Må den være hjemme inden baby er født? Eller skal man vente med at hente den til efter man har født?

Og kan i kommer på flere må i gerne sige til.

Ved godt at indlægget måske ikke helt passer ind her, men kunne ikke finde "ordet er frit".

hav en god dag alle sammen

Vi fulgte heller ikke "reglerne" og havde alt parat til lillepigen kom

Men har også hørt det emd barnevognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Miss Kat

Frk. Himmelblå skriver:

Det ved jeg sørme ikke, men I Kina, må du ikke spise vandmelon under graviditeten. - HVIS du altså vil undgå at få et troldebarn. 

Argh! Men det er KUN vandmelon?? Jeg har spist andre melontyper, men de gælder så heldigvis ikke? Pyyyha...  

Min forlovedes datter minder om en lille troldeunge, så har vi da forklaringen på det!

Anmeld

24. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk. Himmelblå skriver:

Det ved jeg sørme ikke, men I Kina, må du ikke spise vandmelon under graviditeten. - HVIS du altså vil undgå at få et troldebarn. 

Se det ka jo forklare hvordan jeg har fået 2 helt igennem magiske  og fortryllende unger vold åd meloner igennem begge mine graviditeter! Vh stine

Anmeld

24. oktober 2012

Frk. Himmelblå

StineW79 skriver:

Se det ka jo forklare hvordan jeg har fået 2 helt igennem magiske  og fortryllende unger vold åd meloner igennem begge mine graviditeter! Vh stine

Jeps, - det har du været 100% skyld i selv!

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Steinbrenner skriver:

Altså jeg har godt hørt den med barnevognen men jeg kan ikke helt finde ud af hvad man så gør hvis man skal have nr.2 barn, så har man jo i de fleste tilfælde barnevognen hjemme i forvejen, skal man så have den opbevaret et andet sted mens man er gravid

Jeg havde barnevognen hjemme ved de 2 første inden de blev født og jeg har så købt en ny denne gang, men den kommer altså også hjem inden jeg skal føde 

Jeg mener, at overtroen går på, at man ikke må hente en tom barnevogn fra butikken, for så kommer der aldrig et barn deri. Dette er jo ikke aktuelt med barn nummer to, for da er barnevognen jo allerede i hjemmet.. 

Anmeld

24. oktober 2012

Steinbrenner

Så er jeg helt med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.