Er denne g-test positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Aflæste resultatet efter 2 min, og det har ikke ændret sig siden. Træls din venindes test ikke var god nok

Jeg får klart udslag på nogle High sensitive tests også, altså ikke knald positive, men kan sagtens se en streg, så synes det er lidt underligt, hvis jeg kan få farve i stregerne på flere forskellige tests, og de så alle skulle vise forkert. Men der er ikke andet for end at vente der er jo også stor risiko for bio.

Hov billedet vil ikke med :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det er jo det.. Håber på en positiv Update om nogle dage - det skal siges at min test 4+0 var MEGET tydelig (se billede) - så jeg ville nok godt kunne have fået en positiv test før tid men valgte at vente

Jeg burde også have ventet! men havde slet ikke tålmodigheden! Har en del symptomer har lige haft en SA for en måned siden, og der testede jeg flere gange fra 3+1 til 4+1, grundet mange symptomer, og der var testen først positiv 4+1. Så synes det er lidt vildt, hvis den kan blive positiv 3+2!

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Så må du i hvert fald gerne få et par solstråle historier med på vejen fra mig af...

Jeg har mistet to gange, men er hver gang blevet gravid måneden efter og har en dejlig dreng på 1½ og en dejlig dreng mere i mavsen på snart 25 uger, så det kan sagtens lade sig gøre at man bliver hurtigt gravid... Det tager bare lige lidt tid at vænne sig til det

alt hvad jeg kan 

Hvor dejligt! Se det er noget man kan bruge til noget sådan et par solstrålehistorier!

Jeg håber på det er vores tur nu! Har i forløbet også gennemgået en GUL, og så den SA i sidste måned, så håber på at 3. gang er lykkens gang men tør næsten heller ikke have nogle forventninger, må bare tage det som det kommer!

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Ja Jeg krydser i hvertfald! 

Tak

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hvor dejligt! Se det er noget man kan bruge til noget sådan et par solstrålehistorier!

Jeg håber på det er vores tur nu! Har i forløbet også gennemgået en GUL, og så den SA i sidste måned, så håber på at 3. gang er lykkens gang men tør næsten heller ikke have nogle forventninger, må bare tage det som det kommer!

Kender fuldstændig dine bekymringer, men ja, slap af, nyd det og prøv at tænke at det nok skal gå, for selvfølgelig gør det det... Det er bare lige hjernen man skal overbevise

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kender fuldstændig dine bekymringer, men ja, slap af, nyd det og prøv at tænke at det nok skal gå, for selvfølgelig gør det det... Det er bare lige hjernen man skal overbevise

Jeg prøver så må jeg se, hvordan det går

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg prøver så må jeg se, hvordan det går

Anmeld

25. oktober 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Ja, det er ikke til at få taget et ordentligt billede overhovedet

Jeg synes bare det er lidt mærkeligt, da jeg for en måned siden havde en SA, og der kunne jeg ikke teste positiv før 4+1, men det kan jeg nok ikke bruge til noget, det kan vel godt være forskelligt fra gang til gang.

Vi ønsker det meget! Vi har forsøgt i 13 måneder nu

Har du testet negativt siden din SA? Eller fået taget blodprøve? Ellers kan det jo være hcg fra den du fanger, jeg kunne teste positiv 2 måneder efter min MA..

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Har du testet negativt siden din SA? Eller fået taget blodprøve? Ellers kan det jo være hcg fra den du fanger, jeg kunne teste positiv 2 måneder efter min MA..

Har fået taget blodprøver

Anmeld

25. oktober 2012

Benjamins'mor

Vil sige vent nogle dage.

Kan ikke så godt se streg nr 2,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.