Er denne g-test positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Jeg kan ikke se nogen streg 

Okay, tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Det tror jeg også er meget rigtigt

Vi har overhovedet heller ikke tænkt på PB denne måned, fordi jeg lige har haft en SA. Så tænkte at der ville gå laaaaang tid inden der skete noget men nu må vi se om den er der

det er jo også realistisk nok at tænke sådan. :-) 

men jeg krydser finger for dig :-) 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

det er jo også realistisk nok at tænke sådan. :-) 

men jeg krydser finger for dig :-) 

Tusind tak

Anmeld

24. oktober 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg oprettede igår et indlæg, om hvorvidt det var muligt at få en postiv g-test allerede 3+2.

Jeg tog to nye teste i morges. Én som var high sensitive, ligesom den jeg tog igår, og en helt almindelig stavtest. Den der var high sensitive, var den en fejl i testfeltet, der var et stort hak lige der, hvor teststregen skulle være, men alligevel var der klart farve i. I stavtesten kan jeg tydeligt se en ekstra streg, men ved ikke om det blot er en skyggestreg. Den er meget svær at fange på billeder, men har forsøgt. Synes bare slet ikke det er sådan, den ser ud i virkeligheden. Jeg ville kun være 3+3 idag.

Men hvad siger I? er den positiv eller negativ?

Hmmmmmm.. Jeg kan altså sagtens se to streger på min mobil??? Den er da ikke supertydelig men den kan ses :-)

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Uden at tage modet fra dig... Så synes jeg godt jeg kan ane noget, men det kan sagtens være den streg der ville være fordi den er lavet fra fabrikkens side, hvis du forstår?

Hmm... Svært at sige, men vil desværre nok sige negativ, INDTIL vidre i hvert fald... Prøv igen om et par dage

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Hmmmmmm.. Jeg kan altså sagtens se to streger på min mobil??? Den er da ikke supertydelig men den kan ses :-)

Tak for svar håber du har ret

Anmeld

24. oktober 2012

baby012

kan se en skyggestreg  

ALT HVAD JEG KAN , vent et par dage, og se om den så ikke bliver mere positiv  

Anmeld

24. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg oprettede igår et indlæg, om hvorvidt det var muligt at få en postiv g-test allerede 3+2.

Jeg tog to nye teste i morges. Én som var high sensitive, ligesom den jeg tog igår, og en helt almindelig stavtest. Den der var high sensitive, var den en fejl i testfeltet, der var et stort hak lige der, hvor teststregen skulle være, men alligevel var der klart farve i. I stavtesten kan jeg tydeligt se en ekstra streg, men ved ikke om det blot er en skyggestreg. Den er meget svær at fange på billeder, men har forsøgt. Synes bare slet ikke det er sådan, den ser ud i virkeligheden. Jeg ville kun være 3+3 idag.

Men hvad siger I? er den positiv eller negativ?

Jeg kan godt ane en svag streg - men kom stregen inden for 5 min? For ellers ville jeg ikke stole på den.. Min veninde tog den anden dag en test som var negativ - men da hun en halv times tid efter kiggede var der pludselig 2 streger.. Hun var dog ikke gravid .. Det var test fra apoteket hun oplevede det med.. 

Som de andre siger - tag en ny fredag i morgenurin..

for at den er der

ps har vedhæftet min venindes test så ud efter de 5-10 min

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Uden at tage modet fra dig... Så synes jeg godt jeg kan ane noget, men det kan sagtens være den streg der ville være fordi den er lavet fra fabrikkens side, hvis du forstår?

Hmm... Svært at sige, men vil desværre nok sige negativ, INDTIL vidre i hvert fald... Prøv igen om et par dage

Tak for dit svar. Du tager skam ikke modet fra mig var slet ikke forberedt på, at der måske kunne være noget. Min mand har kigget på den også, og han kan sagtens se stregen med farve, så jeg er ikke den eneste der kan se den - min veninde kunne også sagtens se den. Jeg har fundet ud af, at jeg har regnet forkert, ville kun være 3+2 i dag, så det er også meget tidligt! Nu må jeg se om nogle dage

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

kan se en skyggestreg  

ALT HVAD JEG KAN , vent et par dage, og se om den så ikke bliver mere positiv  

Tak for svar og de krydsede fingre!

Ville også kun være 3+2 i dag, så hvis den er der bliver den nok mere positiv i løbet af nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.