Er denne g-test positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Du tager skam ikke modet fra mig var slet ikke forberedt på, at der måske kunne være noget. Min mand har kigget på den også, og han kan sagtens se stregen med farve, så jeg er ikke den eneste der kan se den - min veninde kunne også sagtens se den. Jeg har fundet ud af, at jeg har regnet forkert, ville kun være 3+2 i dag, så det er også meget tidligt! Nu må jeg se om nogle dage

Skide godt, det vil jeg nemlig helst ikke

Men jeg testede også MEGET svagt positivt da jeg var 3+2 så jeg ved det kan lade sig gøre, det er jo bare lige det der med hvor meget hcg vi har i kroppen på pågældende tidspunkt

Jamen er også sikker på at i selv kan se den bedre end vi kan, for sådan var det også med min test til at starte med

i hvert fald for en positiv test, hvis det er det i ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg kan godt ane en svag streg - men kom stregen inden for 5 min? For ellers ville jeg ikke stole på den.. Min veninde tog den anden dag en test som var negativ - men da hun en halv times tid efter kiggede var der pludselig 2 streger.. Hun var dog ikke gravid .. Det var test fra apoteket hun oplevede det med.. 

Som de andre siger - tag en ny fredag i morgenurin..

for at den er der

ps har vedhæftet min venindes test så ud efter de 5-10 min

Tak for dit svar

Aflæste resultatet efter 2 min, og det har ikke ændret sig siden. Træls din venindes test ikke var god nok

Jeg får klart udslag på nogle High sensitive tests også, altså ikke knald positive, men kan sagtens se en streg, så synes det er lidt underligt, hvis jeg kan få farve i stregerne på flere forskellige tests, og de så alle skulle vise forkert. Men der er ikke andet for end at vente der er jo også stor risiko for bio.

Anmeld

24. oktober 2012

Camilla <3

Jeg ka' også se en svag streg. 

Krydser for at den er der! 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Skide godt, det vil jeg nemlig helst ikke

Men jeg testede også MEGET svagt positivt da jeg var 3+2 så jeg ved det kan lade sig gøre, det er jo bare lige det der med hvor meget hcg vi har i kroppen på pågældende tidspunkt

Jamen er også sikker på at i selv kan se den bedre end vi kan, for sådan var det også med min test til at starte med

i hvert fald for en positiv test, hvis det er det i ønsker

Ja, det er ikke til at få taget et ordentligt billede overhovedet

Jeg synes bare det er lidt mærkeligt, da jeg for en måned siden havde en SA, og der kunne jeg ikke teste positiv før 4+1, men det kan jeg nok ikke bruge til noget, det kan vel godt være forskelligt fra gang til gang.

Vi ønsker det meget! Vi har forsøgt i 13 måneder nu

Anmeld

24. oktober 2012

Tullepoder

Jeg kan godt se en streg på det nederste billede, hvis jeg vel at mærke tipper skærmen..

Håber den bliver tydeligere i løbet af nogen dage

finger for et positivt resultat..

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg ka' også se en svag streg. 

Krydser for at den er der! 

Tak for dit svar dejligt der er nogen der også kan se den herinde, så må der jo være et eller andet. Så er det bare at håbe

Anmeld

24. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Aflæste resultatet efter 2 min, og det har ikke ændret sig siden. Træls din venindes test ikke var god nok

Jeg får klart udslag på nogle High sensitive tests også, altså ikke knald positive, men kan sagtens se en streg, så synes det er lidt underligt, hvis jeg kan få farve i stregerne på flere forskellige tests, og de så alle skulle vise forkert. Men der er ikke andet for end at vente der er jo også stor risiko for bio.

Det er jo det.. Håber på en positiv Update om nogle dage - det skal siges at min test 4+0 var MEGET tydelig (se billede) - så jeg ville nok godt kunne have fået en positiv test før tid men valgte at vente

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Jeg kan godt se en streg på det nederste billede, hvis jeg vel at mærke tipper skærmen..

Håber den bliver tydeligere i løbet af nogen dage

finger for et positivt resultat..

Tak for svar

Håber også på et klart svar om nogle dage det er frustrerede med sådan et "måske"

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Ja, det er ikke til at få taget et ordentligt billede overhovedet

Jeg synes bare det er lidt mærkeligt, da jeg for en måned siden havde en SA, og der kunne jeg ikke teste positiv før 4+1, men det kan jeg nok ikke bruge til noget, det kan vel godt være forskelligt fra gang til gang.

Vi ønsker det meget! Vi har forsøgt i 13 måneder nu

Så må du i hvert fald gerne få et par solstråle historier med på vejen fra mig af...

Jeg har mistet to gange, men er hver gang blevet gravid måneden efter og har en dejlig dreng på 1½ og en dejlig dreng mere i mavsen på snart 25 uger, så det kan sagtens lade sig gøre at man bliver hurtigt gravid... Det tager bare lige lidt tid at vænne sig til det

alt hvad jeg kan 

Anmeld

24. oktober 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Tak for dit svar dejligt der er nogen der også kan se den herinde, så må der jo være et eller andet. Så er det bare at håbe

Ja Jeg krydser i hvertfald! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.