nu springer jeg ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Jeg er netop hjemvendt fra scanning, så her en lille blob på 21 mm med hjerteblink

Gravid med mit 3. barn - glad og alligevel også lidt skræmt. 3 børn er ret mange børn

8+5 og termin d 31 maj

stort tilykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

henh01

FrkZier skriver:

stort tilykke

Tusind tak og tillykke med din NF

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Tusind tak og tillykke med din NF

taak

Anmeld

24. oktober 2012

Stjerneskud

henh01 skriver:

Har du selv 3 børn?

Jeg er ret skræmt, men tænker det hele nok skal gå. Min kæreste har lige fået nyt arbejde så nu skal han til at arbejde om natten, men det betyder jo også at jeg aldrig mere kommer til at stå med børnene alene når der skal laves aftensmad Til gengæld er jeg alene om morgenen og om natten, men det var jeg egentlig også før fordi han jo mødte tidligere end vi tog afsted

Jeg tror det kommer til at give sig selv når du står i det. Min kæreste har længe stået med 4 børn hver morgen alene, fordi jeg var taget afsted inden børnene stod op. Det har der ikke været nogle problemer i.

Anmeld

24. oktober 2012

henh01

Stjerneskud skriver:

Jeg tror det kommer til at give sig selv når du står i det. Min kæreste har længe stået med 4 børn hver morgen alene, fordi jeg var taget afsted inden børnene stod op. Det har der ikke været nogle problemer i.

Det er jeg glad for at du siger.. Jeg tror det bliver ufattelig hårdt i starten, men så snart man får en rytme så tror jeg også på at det giver sig selv

Anmeld

24. oktober 2012

Steinbrenner

henh01 skriver:

Jeg er netop hjemvendt fra scanning, så her en lille blob på 21 mm med hjerteblink

Gravid med mit 3. barn - glad og alligevel også lidt skræmt. 3 børn er ret mange børn

8+5 og termin d 31 maj

Stort tillykke

Her venter vi også nr 3 til dec.

Har i forvejen 2 drenge på 8 og 6 år og de glæder sig vildt meget til deres lillesøster kommer

Jeg er også spændt på hvor hårdt det bliver med 3 børn, men nu er de heldigvis så store at de kan klare sig selv og evt. hjælpe lidt til

Anmeld

24. oktober 2012

M&N

Stort tillykke 

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Kat

Stort tillykke! 

Jeg venter også et maj-barn. Dejligt med forårsbørn!  (Selvom din termin er d. 31. og du jo ligeså godt kan ende med et juni-barn. )

Anmeld

24. oktober 2012

Frøken J.

henh01 skriver:

8+5 og termin d 31 maj

Stort tillykke

Anmeld

24. oktober 2012

henh01

Steinbrenner skriver:

Stort tillykke

Her venter vi også nr 3 til dec.

Har i forvejen 2 drenge på 8 og 6 år og de glæder sig vildt meget til deres lillesøster kommer

Jeg er også spændt på hvor hårdt det bliver med 3 børn, men nu er de heldigvis så store at de kan klare sig selv og evt. hjælpe lidt til

Ja de er også en god alder ift at kunne hjælpe til og sådan. Hvordan var det at have de to drenge så tæt på hinanden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.