Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er netop hjemvendt fra scanning, så her en lille blob på 21 mm med hjerteblink Gravid med mit 3. barn - glad og alligevel også lidt skræmt. 3 børn er ret mange børn 8+5 og termin d 31 maj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: Jeg er netop hjemvendt fra scanning, så her en lille blyp på 21 mm med hjerteblink Gravid med mit 3. barn - glad og alligevel også lidt skræmt. 3 børn er ret mange børn 8+5 og termin d 31 maj
Jeg er netop hjemvendt fra scanning, så her en lille blyp på 21 mm med hjerteblink Gravid med mit 3. barn - glad og alligevel også lidt skræmt. 3 børn er ret mange børn 8+5 og termin d 31 maj
Stort tillykke med den fine skanning!
henh01 skriver: Jeg er netop hjemvendt fra scanning, så her en lille blob på 21 mm med hjerteblink Gravid med mit 3. barn - glad og alligevel også lidt skræmt. 3 børn er ret mange børn 8+5 og termin d 31 maj
Iiiih hvor dejligt
Stort tillykke med det. Her venter vi også nr 3. Viiiildt spændende
M (: skriver: Stort tillykke med den fine skanning!
An&Jo skriver: Stort tillykke..
Stort tillykke..
LMX skriver: Iiiih hvor dejligt Stort tillykke med det. Her venter vi også nr 3. Viiiildt spændende
henh01 skriver: Tusind tak. Det er helt befriende at se at alt forløber sig fint og efter planen.
Tusind tak. Det er helt befriende at se at alt forløber sig fint og efter planen.
Ja, og man bliver altid så glad, når man ser (og senere "bare" hører) den lille fisk!
Krussedulle skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128