Dreng eller pige ? Kvalme mega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Krussedulle

<3Elias<3 skriver:

Hej er kun 6+4 men har så meget kvalme havede jeg ikk med sønnen mange siger mon du venter en pige den her gang? Har man mega meget kvalme ved piger? For ved min søn vSr der intet!

Det er forskelligt både fra kvinde til kvinde, men også fra graviditet til graviditet

Jeg havde ekstrem kvalme alle 3 gange gange, og jeg har 3 drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

frk andreasen

Her var det værst med min søn var dødsyg af kvalme og var en omvandrenderende zombie fra 7 uge til 16 uge.. og med pigerne ( venter min 2 pige nu) der har der kun været en uges sammenlagt slem kvalme også bare lige hvis jeg blev/blir for sulten
Kh Tanja 32+4

Anmeld

23. oktober 2012

simone_jacobsen

<3Elias<3 skriver:

ddtdtedtendrengHej er kun 6+4 men har så meget kvalme havede jeg ikk med sønnen mange siger mon du venter en pige den her gang? Har man mega meget kvalme ved piger? For ved min søn vSr der intet!

Jeg har en dreng i maven og jeg led voldsomt af kvalme, og lidt opkast, dr første 4 måneder. Men min jordemor sagde også, at man ikke kan regne med kvalmrn, pulsen eller alle de andre sjove påfund ;P

Anmeld

24. oktober 2012

mulle85

ved min den første var der intet hverken kvalme eller noget, ved nummer 2 kastede jeg op osv så folk troede også der lå en pige, men der var sørme en dreng til!

Anmeld

24. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har både fået en dreng og en pige, og det har været to ens graviditeter

Anmeld

24. oktober 2012

mulle85

mulle85 skriver:

ved min den første var der intet hverken kvalme eller noget, ved nummer 2 kastede jeg op osv så folk troede også der lå en pige, men der var sørme en dreng til!

var ik meningen de billeder sku med, mincom driller vist en smule da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.