Dreng eller pige ? Kvalme mega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Christina :-)

Hej er kun 6+4 men har så meget kvalme havede jeg ikk med sønnen mange siger mon du venter en pige den her gang? Har man mega meget kvalme ved piger? For ved min søn vSr der intet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Mor til Mike

<3Elias<3 skriver:

Hej er kun 6+4 men har så meget kvalme havede jeg ikk med sønnen mange siger mon du venter en pige den her gang? Har man mega meget kvalme ved piger? For ved min søn vSr der intet!

Tror det er mere hvad barnets blodtype er, om man har kvalme eller ikke.. Men har også hørt mange sige at hvis man har kvalme kan det være en pige men den er ikke altid rigtig..

Anmeld

23. oktober 2012

Christina :-)

E. Riber skriver:

Tror det er mere hvad barnets blodtype er, om man har kvalme eller ikke.. Men har også hørt mange sige at hvis man har kvalme kan det være en pige men den er ikke altid rigtig..

Ok ved min søn ku jeg føst mærke jeg var gravid da jeg var 15 uger henne men den her er der kvalme 24/7

Anmeld

23. oktober 2012

Palaja

Hos mig var det omvendt. Ingen gener overhovedet første gang, da jeg ventede min datter. Og rigtigt meget kvalme i starten af denne graviditet, og jeg venter en dreng. Så tror ikke man kan sige noget generelt.

Nogen mener at der er mere kvalme ved drengebørn end piger. Men det kan måske også være fordi det er anden gang du er gravid. Jeg ved det ikke Men heldigvis går det over, for puha det er træls med kvalme 

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

<3Elias<3 skriver:

Jeg havde lige meget kvalme sidste gang og denne gang.. Sidst var det en pige, ved ikke hvad det er denne gang, det finder jeg ud af senere. Men hvis det er en dreng modbeviser det nok din teori

Anmeld

23. oktober 2012

Palaja

Og tillykke med graviditeten i øvrigt 

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Tillykke med graviditeten ♥

Jeg har en dreng og en pige. Med min søn havde jeg kun lidt kvalme

Med min datter kvalme DØGNET RUNDT indtil uge 21 puha *forestil dig en meget syg bræksmiley her*

Anmeld

23. oktober 2012

_-Kathrine-_

Har haft monster kvalme i begge graviditeter og det er begge drenge, så tror det er svært at stille det op sådan

Anmeld

23. oktober 2012

MyLove E

Jeg kaste op fra 3+0 og ind til uge 21. Og har en skøn dreng:-)

Jeg tror ikke man kan sige noget ang. det:-)

Anmeld

23. oktober 2012

Isaac's mor

Jeg havde kvalme under heeeeele graviditeten og jeg har fik en dreng så det ikk til at vide hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.