Hvordan fik i tiden til at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
41 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Chili

Ja, nu sidder jeg her og er gået 3 dage over ..  

Jeg har nærmest plukveer konstant, og til tider også regelmæssige, smerter nederst i maven og i lænden men mere bliver det ikke til.. ØV!  

Og jeg keder mig sådan ... Det eneste jeg foretager mig er at spille kedelige online spil  

Hvad fik i vente tiden til at gå med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

M&N

Chili skriver:

Jeg har nærmest plukveer konstant, og til tider også regelmæssige, smerter nederst i maven og i lænden men mere bliver det ikke til.. ØV!  

Og jeg keder mig sådan ... Det eneste jeg foretager mig er at spille kedelige online spil  

Har ingen råd da jeg kun er 22+0

Jeg håber snart det er din tur og vil gerne lige give et skub med på vejen og håbe din bebs snart kommer ud 

Anmeld

23. oktober 2012

Snartmortil3

Jeg fik alverdens mærkelige hobbyer. Begyndte at strikke. Bagte. Lavede sådan nogle flet punge af h og m blade. Der var seriøst ikke grænser for mærkelige ting jeg pludselig synes var "spændende".

Anmeld

23. oktober 2012

serinasmor

Jeg så nogle gode film (det var hen over jul og nytår) åd noget juleslik .. bagte småkager.. bagte kage .. gik små ture ... tegnede ... stenede dårlige serier .. ventede .. læste nogle gode bøger ..slæbte spisestole i containeren (for at sætte noget igang - virkede ikke) ..den slags  

Anmeld

23. oktober 2012

Dustmuz

Chili skriver:

hvis du er træt af kedelige online spil, så syntes jeg du skal begynde og spille med mig..
har flere forslag til spil som du ikke vil finde kedelige.. eller måske efter 20 min, når jeg har trampet dig ned med en hær hehe

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ingen råd da jeg kun er 22+0

Jeg håber snart det er din tur og vil gerne lige give et skub med på vejen og håbe din bebs snart kommer ud 

Jo tak

Jeg håber også snart han melder sin ankomst!

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

Dustmuz skriver:

hvis du er træt af kedelige online spil, så syntes jeg du skal begynde og spille med mig..
har flere forslag til spil som du ikke vil finde kedelige.. eller måske efter 20 min, når jeg har trampet dig ned med en hær hehe

Jeg er ikke så meget til spil mod hinanden

Anmeld

23. oktober 2012

Dustmuz

Chili skriver:

Jeg er ikke så meget til spil mod hinanden

haha.. arh come on.. der er bare ingen der gider og spille imod mig. hehe..

hvad så hvis du skulle spille med mig hehe

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

110811 skriver:

Jeg fik alverdens mærkelige hobbyer. Begyndte at strikke. Bagte. Lavede sådan nogle flet punge af h og m blade. Der var seriøst ikke grænser for mærkelige ting jeg pludselig synes var "spændende".

Det kunne være jeg skulle finde en sjov hobby

Sjov idé det med at flette punge af h og m blade

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

serinasmor skriver:

Jeg så nogle gode film (det var hen over jul og nytår) åd noget juleslik .. bagte småkager.. bagte kage .. gik små ture ... tegnede ... stenede dårlige serier .. ventede .. læste nogle gode bøger ..slæbte spisestole i containeren (for at sætte noget igang - virkede ikke) ..den slags  

Serier har jeg også set mange af!

Synes bare vente tiden i forvejen er så lang, også at gå over tid, øv

Prøver også at gå nogle ture, af samme grund som dig, men det hjælper heller ikke her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.