Skruk - undersøgelse pco.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Miss-86

JustMe skriver:

Den eneste form for medicinske behandling, jeg kender til mod PCO, er med metformin. Det samme som bruges til diabetespatienter med diabetes 2. Dette skyldes at mange PCO-piger er insulinresistente; dvs. at insulinen ikke virker optimalt på cellernes receptorer. Jeg vil anbefale dig at læse bogen "Spis Dig Gravid" af Bjarne Stigsby. Den beskriver både mekanismerne bag PCO samt mekanismerne bag KISS-kost, som har hjulpet rigtig mange kvinder med PCO. Der findes også flere hjemmesider med debatforum for PCO-kvinder, bl.a. www.pcoliv.dk.

ja jeg har også hørt at metformin sku virke.. nu venter jeg lige med og begynde at læse om det til jeg ved om det er pco.. vil ik købe bogen, hvis der ikke er noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

JustMe

Den kan også lejes på biblioteket Under alle omstændigheder er der en god chance for, at den kost vil kunne stabilisere dine menstruationer og ægløsninger

Anmeld

5. november 2012

Miss-86

JustMe skriver:

Den kan også lejes på biblioteket Under alle omstændigheder er der en god chance for, at den kost vil kunne stabilisere dine menstruationer og ægløsninger

Ja, det kan den self

Ja, det har du ret i, jeg har været lidt inde og læse om kosten og synes nu jeg spiser meget som der står man skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.