Mænger mig med de kendte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Tynen

Åh, jeg elskede June og Hans-Christian!

(hvordan kan du skrive under billedet???)

Ved ikke om du er indehaver af en fancy "Enter/Linieskift"-knap på dit tastatur?
Du ved.. Den store underlig formede tast ude til højre

Så du hende forresten i de nye afsnit med hendes nye mand med de ret så ærgelige tænder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Astrid P

Wooow, Lise... 10 point til dig!
Jeg så jo selv Christina fra Randers i sidste måned da jeg var til Heidi koncert. Ikke hende den svovlgule, men hende der ikke aner hvem der er far til barnet...  Det er fandme store sager når man pludselig står overfor en af DUM-heltene irl!!!

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Astrid P skriver:

Jeg så jo selv Christina fra Randers i sidste måned da jeg var til Heidi koncert. Ikke hende den svovlgule, men hende der ikke aner hvem der er far til barnet...  Det er fandme store sager når man pludselig står overfor en af DUM-heltene irl!!!

Hendes kæreste har serviceret mig til en 80'er fest jeg var til, det var da lidt sejt da han tonede frem på skærmen da de var på date på den gyldne okse

Anmeld

28. maj 2009

Helle30

Astrid P skriver:

Det er fandme store sager når man pludselig står overfor en af DUM-heltene irl!!!

- Og i morges fortalte Morten Resen, hvordan hele crewet bag go' morgen dk havde hylet og hvinet, da 4 Paradise h. deltagere entrerede for at blive interviewet. Dem kender jeg heller ikke. Morten Resen gad jeg godt kende. Er jeg så mormor? - Læser heller ingen af dé der blade med de store billeder og et minimum af tekst....

- Helle - burde gå i seng

Anmeld

28. maj 2009

Louise mortil4

Tynen skriver:

LOL!
Efter det her indlæg vil jeg aldrig høre for at jeg er mormor fordi læser Ude&Hjemme!!

du er ikke den eneste, det er da det eneste blad der er værd at købe, så den ryger ned i kurven hver eneste uge her hjemme. Er man da så mormor agtig eller hva, troede det var hvis man købte hjemmet og familie journalen??

Bente og David ser da ikke vildt glade ud der, måske de skulle være gået til den fest hver for sig i stedet??

Anmeld

28. maj 2009

Astrid P

Helle30 skriver:

- Og i morges fortalte Morten Resen, hvordan hele crewet bag go' morgen dk havde hylet og hvinet, da 4 Paradise h. deltagere entrerede for at blive interviewet. Dem kender jeg heller ikke. Morten Resen gad jeg godt kende. Er jeg så mormor? - Læser heller ingen af dé der blade med de store billeder og et minimum af tekst....

- Helle - burde gå i seng

Nix, overhovedet ikke mormor... Morten Reesen er skøn! SKØN....

Anmeld

28. maj 2009

Lise

Tynen skriver:

Ved ikke om du er indehaver af en fancy "Enter/Linieskift"-knap på dit tastatur?
Du ved.. Den store underlig formede tast ude til højre

Så du hende forresten i de nye afsnit med hendes nye mand med de ret så ærgelige tænder?

Nu skal du ik' være flabet!  Ved at trykke enter kommer jeg da ikke til at skrive under billedet... gør man? Altså, når man  uploader billeder fra sin compter?

Har desværre kun set til afsnit 200. Vi har jo ik det der fancy kanal 4, og mit fem-dages abonnement hos NUTV udløb efter...ja..øhm, fem dage... Når projekt er skrevet efter weekenden, må jeg lige få set de sidste fire afsnit..

Anmeld

28. maj 2009

Lise

Astrid P skriver:

Wooow, Lise... 10 point til dig!

Jamen, det er da det jeg mener  Det ER store sager... Og David er jo en af mine absolutte yndlings-helte derfra !

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Astrid P skriver:

Nix, overhovedet ikke mormor... Morten Reesen er skøn! SKØN....

Anmeld

28. maj 2009

Tynen

Lise skriver:

Nu skal du ik' være flabet!  Ved at trykke enter kommer jeg da ikke til at skrive under billedet... gør man? Altså, når man  uploader billeder fra sin compter?

Har desværre kun set til afsnit 200. Vi har jo ik det der fancy kanal 4, og mit fem-dages abonnement hos NUTV udløb efter...ja..øhm, fem dage... Når projekt er skrevet efter weekenden, må jeg lige få set de sidste fire afsnit..

Nej, ikke hvis de er uploadet fra compen, men hvis du har kopieret billedet fra nettet og sat ind kan du snildt skrive under det

Ja, du skal da se programmet om Den røde løber og de 2 jubilæums-afsnit..
Det var altså kram!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.