Mænger mig med de kendte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Tynen

Fuck jeg er go  Og jeg ser ikke engang DUM. Jo et par gange er det måske blevet til over årene men det jeg kan huske er hendes stritøre og røde hår  Men hendes kæreste er dælme spooky at se på

Åhhh... Jeg savner også June fra de gamle dage

Det var banjomusikken der hev hele humoren op på et topplan!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Loggidut

Aj det her er bare den mest interne snak jeg længe har mænget mig i...jeg er så blank...jeg ved jo godt det er DUM i snakker om, men for pokker...sidst jeg så det var dengang et eller andet par havde et barn som skulle døbes, og faderen kørte som ind i helvede og kom for sent til kirken.
Det var de mest underlige mennesker jeg ever har set...de var så fodboldfanatikere at jeg blev træt af at glo på dem!

Nå, men det virker internt det her  og jeg opgiver at følge med....harhhh....

Anmeld

28. maj 2009

Grynt

Desværre ser jeg ikke DUM da jeg altid falder over noget der måske liiiige er lidt mere uhmmmmmm spændende for at bruge et ord. Men June kan jeg godt huske. Hun florerede da vist også på netbaby så hut jeg visker.

Anmeld

28. maj 2009

Grynt

Desuden sagde June da vist også Hans Christian i næsten hver sætning...

Anmeld

28. maj 2009

Helle30

Grynt/Tina skriver:

jaaaaaaaaaaaaaaaa og hvem er David og Emma så???? De ligner lidt de tegninger fra Nightmare before Christmas

Det var så også MIN første tanke. Eller noget med den dér familien monster.... Hedder de det?

- Helle - har aldrig set D.U.M.

Anmeld

28. maj 2009

Grynt

Nåhhh men nu skrider jeg i seng for skal på tur med min vugger i morgen...skal ud og glo på dyr. Aii det skal nok blive godt.

Tina som bare er pisse træt efter jeg har arbejdet fra 9.30 til 20.00 og har herre mange smerter i knæet.

Anmeld

28. maj 2009

Loggidut

Desværre ser jeg ikke DUM da jeg altid falder over noget der måske liiiige er lidt mere uhmmmmmm spændende for at bruge et ord. Men June kan jeg godt huske. Hun florerede da vist også på netbaby så hut jeg visker.

Så´n nogen som os har meget bedre af aftenkaffe og tv-avisen, så lad de unge muntre sig, mens vi gamle strikker strømper til familien...

finanskrisen skal man jo også følge med i...lol

sloggi totalt gammel nu!

Anmeld

28. maj 2009

Tynen

Loggidut skriver:

Så´n nogen som os har meget bedre af aftenkaffe og tv-avisen, så lad de unge muntre sig, mens vi gamle strikker strømper til familien...

sloggi totalt gammel nu!

LOL!
Efter det her indlæg vil jeg aldrig høre for at jeg er mormor fordi læser Ude&Hjemme!!

Anmeld

28. maj 2009

Lise

Tynen skriver:

Åhhh... Jeg savner også June fra de gamle dage

Det var banjomusikken der hev hele humoren op på et topplan!!

Åh, jeg elskede June og Hans-Christian!

(hvordan kan du skrive under billedet???)

Anmeld

28. maj 2009

Grynt

Loggidut skriver:

sloggi totalt gammel nu!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL du har så fuldstændigt ret sloggi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.