Hvem var det som sku ha baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Det da Tynen, tror jeg. For det 1. så hun lidt "stor" ud, da hun var her forleden. For det 2. var hendes bror Peter, lige ved at tale over sig i bh'en forleden. For det 3. har hun gået de sidste mange måneder og sagt hun var skruk. For det 4. ved vi jo alle at hun ikke gider tilbage til BB'ern, så er det jo også nemmere at blive gravid igen jo. KÆRLIG HILSEN METTE[/citat] Op i røven med dig, Bacon :) Men ja, jeg kunne da sagtens finde på det bare for at slippe for at komme på arbejde - Hæhæ! Men nej - Må endnu engang skuffe dig! det er fandme da dig...jeg kan se du har mælk i patterne...og det er der da vist også en mere herinde fra som har...så jeg har fundet de to anoér....indrøm det...du er bare en stor fødemaskine tryne-tøs Trine - Dog stadig skruk men IKKE preg! [/citat][/citat] Ja, den er god med jer! :) I bliver sgu slemt skuffet.. Jeg er sgu stadig sikker på at Bacon kunne være i kategorien: Preg! Hun var sgu så sur her den anden dag OG TILMED så lider hun (igen!!) af begyndende amme/graviditetshjerne! - Og DET er da flere vidner på! Så langsom har hun sgu aldrig været før! Trine - Der bliver endnu mere skruk!! IHH FOR HELVED!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Mikkelmusen

FORTÆL MIG STRAKS HVEM DET ER!!!

DET ER EN ORDRE!!!

:D:D:D

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

FORTÆL MIG STRAKS HVEM DET ER!!!

DET ER EN ORDRE!!!

:D:D:D

absolut ikke her....for det har jeg helligt lovet hende jeg kender til....ikke på noget online sites

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

Så SKAL vi også have det at vide når vi mødes ;) Er også selv blevet total nøvde!!!

-Nadia

Anmeld

13. marts 2008

heaven

hehe, aner ikke noget om noget, og kender ikke så meget til jer.... men nu foreslår jeg lige en der ikke kan forsvae sig, hehe.... kunne det være ivf-marie?? hehe, hun er ikk meget på for tiden og hvem kan ikke ikke huske trætheden i starten af graviditeten???? og hun snakker da meget med loggi, kan jeg fornemme????

håber ikke jeg fornærmer nogen, :P

kram Jannie - der ikke ved noget om noget som helst

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

heaven skriver:

hehe, aner ikke noget om noget, og kender ikke så meget til jer.... men nu foreslår jeg lige en der ikke kan forsvae sig, hehe.... kunne det være ivf-marie?? hehe, hun er ikk meget på for tiden og hvem kan ikke ikke huske trætheden i starten af graviditeten???? og hun snakker da meget med loggi, kan jeg fornemme????

Hun sger jo hendes internet er nede i tiden, men det kan jo godt bare være et dække :P

Ej, er blevet total nysgerrig nu. Men kan godt forstå dem der ikke vil sige det her på siden.

Anmeld

13. marts 2008

Muffinmus

muligt...helt klart...spændende. må for pokker da lokke det ud af vedkommende snart>(>(

Anmeld

13. marts 2008

Marco2

heaven skriver:
.... kunne det være ivf-marie??t

IVF er det ikke, hun kører synkron-mens med Kaluha

Anmeld

13. marts 2008

heaven

Nadi skriver:

heaven skriver:

Hun sger jo hendes internet er nede i tiden, men det kan jo godt bare være et dække :P

hehe, tænkte nemlig også at det kunne være et dække..... ej, ved INTET.....:))

Ej, er blevet total nysgerrig nu. Men kan godt forstå dem der ikke vil sige det her på siden.

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

heaven skriver:

naaaaaa den har været diskuteret...og nu så jeg lige som hvor meget alkohol hun kan kaste indenbords...lol...og nu kan hun passe sine gamle bukser igen...så nej...og jeg har lige fået det røde,...så mig er det heller ikke...vær´så go at tænk videre...lååååål8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.