Hvem var det som sku ha baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Mener da vi ved hvem alle 3 er!! ;)

AG - hjemvendt fra mg irl

QUE???
Hija de puta, hvorfor fortæller du mig ikke sårn noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

ka li ja

jeg tror kun jeg ved hvem 2 er.. kan i hvert fald ikke hske den sidste... nåå jo 3 stk

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

bacon har lige smset dig

Anmeld

13. marts 2008

Muffinmus

ej, come on...vi andre vil sgi da også vide det.!!!!

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

det er altså ikke noget vi må skrive her mht familier som evt læser med. det må hun selv fortælle når tid er.
de andre to er mie og betina

Anmeld

13. marts 2008

Mie A

jeg har altså ikke skrevet anynomt på netbaby :D

Mie - som er viiiildt nysgerrig nu!

Anmeld

13. marts 2008

Rasmine

Mie Albrecht skriver:

Det jo nemlig lige det du ikke har, Mie. :)

Derfor MÅ der være 2-3 andre.
Så fik jeg ret, Kalaha!
;)

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Mie Albrecht skriver:

Det jo nemlig lige det du ikke har, Mie. :)

Derfor MÅ der være 2-3 andre.
Så fik jeg ret, Kalaha!
;)

gu fik du da ej ret.... mie kommer da fra nb ligesom os. det sagde du hun ikke gjorde...
men så ved jeg ikke hvem den sidste er

Anmeld

13. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mie Albrecht skriver:[/småt][/f] jeg har altså ikke skrevet anynomt på netbaby :D Mie - som er viiiildt nysgerrig nu![/citat] Det jo nemlig lige det du ikke har, Mie. :) Derfor MÅ der være 2-3 andre. Så fik jeg ret, Kalaha! ;)[/citat] gu fik du da ej ret.... mie kommer da fra nb ligesom os. det sagde du hun ikke gjorde... men så ved jeg ikke hvem den sidste er[/citat] Hallo, elge-pige. På NB var der 3? ANO'er. Og eftersom Mie ikke var ANO, må der stadig være 3 "outthere". Så KALAHA, 1(MIE)+3(ANO) = 4. Efter MIN beregning. Men igen, jeg er jo heller ikke så skarp. :$

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mie Albrecht skriver:[/småt][/f] jeg har altså ikke skrevet anynomt på netbaby :D Mie - som er viiiildt nysgerrig nu![/citat] Det jo nemlig lige det du ikke har, Mie. :) Derfor MÅ der være 2-3 andre. Så fik jeg ret, Kalaha! ;)[/citat] gu fik du da ej ret.... mie kommer da fra nb ligesom os. det sagde du hun ikke gjorde... men så ved jeg ikke hvem den sidste er[/citat] Hallo, elge-pige. På NB var der 3? ANO'er. Og eftersom Mie ikke var ANO, må der stadig være 3 "outthere". Så KALAHA, 1(MIE)+3(ANO) = 4. Efter MIN beregning. Men igen, jeg er jo heller ikke så skarp. :$[/citat] haha nej din skarphed kommer sådan lidt i perioder hahaha jamen du har nok ret. det er da lidt spændende hvem den sidste er.. det er ikke hende der lige hr skrevet på nb( i følge en anden jeg ik lige kan huske)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.