Hvem var det som sku ha baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Mie A

jamen er Bettina ikke en af de anonyme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

ka li ja

Mie Albrecht skriver:

jamen er Bettina ikke en af de anonyme?

jo d tror jeg da

Anmeld

13. marts 2008

Plysbjørnen

Okay lad os lige få en ting på det rene jeg var IKKE en af de 2 anonyme...

Der var 2 personer der ca ½ måned før mig fik mistanke om at de var gravide, så nej jeg er ikke en af dem....

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+3

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

aj aj aj så ved jeg jo ingenting.. jo en ved jeg da men ikke 3!!!!!!!

Anmeld

13. marts 2008

Mie A

Det kan være at de slet ikke er gravide - hvis de kun havde en mistanke dengang de skrev det...

Anmeld

13. marts 2008

Mikkelmusen

til dem som har snakket med nogle ANO... LUK koletten eller jeg går amok af nysgerrighed... I skal ikke blære med at i ved noget som i ikke må sige...>(>(>(

Christina :D

Anmeld

13. marts 2008

Lise

HA Christina - Sådan! :))

Nå, men der er tre, foruden Mie og Betina...gosh! Vi ved hvem den ene er..men TO mere?! Hvem kan det være? Mon det er nogen der er fulgt med herind??? (?)

Jeg aner det ikke..................

Anmeld

13. marts 2008

Rasmine

Det da Tynen, tror jeg. For det 1. så hun lidt "stor" ud, da hun var her forleden. For det 2. var hendes bror Peter, lige ved at tale over sig i bh'en forleden. For det 3. har hun gået de sidste mange måneder og sagt hun var skruk. For det 4. ved vi jo alle at hun ikke gider tilbage til BB'ern, så er det jo også nemmere at blive gravid igen jo. KÆRLIG HILSEN METTE

Anmeld

13. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Det da Tynen, tror jeg. For det 1. så hun lidt "stor" ud, da hun var her forleden. For det 2. var hendes bror Peter, lige ved at tale over sig i bh'en forleden. For det 3. har hun gået de sidste mange måneder og sagt hun var skruk. For det 4. ved vi jo alle at hun ikke gider tilbage til BB'ern, så er det jo også nemmere at blive gravid igen jo. KÆRLIG HILSEN METTE[/citat] Op i røven med dig, Bacon :) Men ja, jeg kunne da sagtens finde på det bare for at slippe for at komme på arbejde - Hæhæ! Men nej - Må endnu engang skuffe dig! Trine - Dog stadig skruk men IKKE preg!

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Det da Tynen, tror jeg. For det 1. så hun lidt "stor" ud, da hun var her forleden. For det 2. var hendes bror Peter, lige ved at tale over sig i bh'en forleden. For det 3. har hun gået de sidste mange måneder og sagt hun var skruk. For det 4. ved vi jo alle at hun ikke gider tilbage til BB'ern, så er det jo også nemmere at blive gravid igen jo. KÆRLIG HILSEN METTE[/citat] Op i røven med dig, Bacon :) Men ja, jeg kunne da sagtens finde på det bare for at slippe for at komme på arbejde - Hæhæ! Men nej - Må endnu engang skuffe dig! det er fandme da dig...jeg kan se du har mælk i patterne...og det er der da vist også en mere herinde fra som har...så jeg har fundet de to anoér....indrøm det...du er bare en stor fødemaskine tryne-tøs Trine - Dog stadig skruk men IKKE preg! [/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.