Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: 1000 tak for svar. Ja det er ret smertefuldt.... Men hvis det er tegn på at der er noget i gære er det HELT iorden Er glad for at høre at det kan være et tegn, selv om jeg dog ville ønske at du ikke skulle have det sådan Kram
1000 tak for svar.
Ja det er ret smertefuldt.... Men hvis det er tegn på at der er noget i gære er det HELT iorden
Er glad for at høre at det kan være et tegn, selv om jeg dog ville ønske at du ikke skulle have det sådan
Kram
Det var så lidt
Ja det er jo lige det. Hvis der er en kage i ovnen, er alt næsten okay Det er dog heller ingenting i forhold til kvalmen
Held og lykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: 1000 tak for svar, og tillykke med bebsen i maven Håber da virkeligt at det er et godt tegn Det ville da bare være fantastisk Kram
1000 tak for svar, og tillykke med bebsen i maven
Håber da virkeligt at det er et godt tegn Det ville da bare være fantastisk
Miss Church skriver: Det var så lidt Ja det er jo lige det. Hvis der er en kage i ovnen, er alt næsten okay Det er dog heller ingenting i forhold til kvalmen Held og lykke
Hvor længe har du døjet med kvalmen? Og hvor langt er du henne??
Jeg døjer også med kvalme, rigtig meget endda, og så æder jeg alligevel hele tiden. Men det er vist mere psyken der spiller ind Det er vist lidt for tidligt til den slags endnu
Håber da snart at du får det bedre
_-Kathrine-_ skriver: Mange tak for en positiv test
Mange tak for en positiv test
åhhh tak skal du have Hvor er du sød
Stadig en uge til testdag.... føltes som evigheder
Anonym skriver: åhhh tak skal du have Hvor er du sød Stadig en uge til testdag.... føltes som evigheder
Anonym skriver: Hvor længe har du døjet med kvalmen? Og hvor langt er du henne?? Jeg døjer også med kvalme, rigtig meget endda, og så æder jeg alligevel hele tiden. Men det er vist mere psyken der spiller ind Det er vist lidt for tidligt til den slags endnu Håber da snart at du får det bedre
Jeg startede med at have kvalme i uge 5. Så lå jeg med døgn-kvalme og opkast i halvanden måned før det blev bedre. Men har stadig kvalme og kaster op nogle dage, men slet ikke i samme grad som i starten. Er i dag 17+6
Min JM mener at grunden til jeg har haft det så skidt, er fordi jeg er gravid med tvillinger. Tror det fortsætter som det er nu, indtil de kommer ud. Men det er også til at holde til nu
_-Kathrine-_ skriver: Åha ja kan godt huske det...! Og hatten af for du ikke har "snyde-testet" endnu
Åha ja kan godt huske det...! Og hatten af for du ikke har "snyde-testet" endnu
Haha.... Det er også svært at vente. Men ægget har, i såfald, jo først lige sat sig fast, så jeg ville sikkert ikke få noget ud af det
Anonym skriver: Haha.... Det er også svært at vente. Men ægget har, i såfald, jo først lige sat sig fast, så jeg ville sikkert ikke få noget ud af det
Anonym skriver: Ihhh 1000 tak for svar..... Det lyder godt, (selv om jeg har ondt af dig   men håber da at det så er et tegn. Har du forsøgt med nogle salver for at mindske smerten? Knus
Ihhh 1000 tak for svar..... Det lyder godt, (selv om jeg har ondt af dig   men håber da at det så er et tegn. Har du forsøgt med nogle salver for at mindske smerten?
Knus
har smurt dem med kopattesalve med morgenfrue ekstrakt..
der har lidt samme konsistens som vaseline. og har været så rart..
Jeg skal helt sikkert nok komme med en update
Tror næsten at den er der Har voldsom kvalme, stadig ekstreme ømme bryster. Min lugtesans er skærpet og jeg tisser konstant
Jeg har en intuition der siger at den er god nok
Dog stadig en uge til testdag. Hvis ikke den er der, så er jeg godt nok ved at blive syg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128