spm. ang. bryst symptomer!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Er lige ano, da det stadig ikke er sikkert at den er der.

Men jer der der døjede med brysterne i begyndelsen af jeres graviditet..... Var det brystvorterne? eller spændinger i selve brystet??

Jeg har såååååe ondt i mine bryst-vorter. Det føles som om de bliver skåret af, med knive

Har en smule spændinger i brystet, men ingen ting i forhold til vorte-problematikken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

glemte lige at skrive at det er en uge siden ÆL.... (mandag)

Anmeld

21. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Men jer der der døjede med brysterne i begyndelsen af jeres graviditet..... Var det brystvorterne? eller spændinger i selve brystet??

Jeg har såååååe ondt i mine bryst-vorter. Det føles som om de bliver skåret af, med knive

Har en smule spændinger i brystet, men ingen ting i forhold til vorte-problematikken

her var det hele brystet den var gal med...

Anmeld

21. oktober 2012

PiaMorTil2

Anonym skriver:

har haft det sådan det meste af min graviditet..

har kunne tude ind imellem så ondt har de gjort..

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hos mig var det i starten hele brystet der gjorde MEGA ondt!
Jeg har stadig meget ondt i hele brystet, men oplever også af og til stikken i brystvorterne. Ligesom så glasskår eller lignende  Av av

Anmeld

21. oktober 2012

_-Kathrine-_

Det var hele brystet...
Opdagede det ved at jeg lagde mig på maven om aftenen...!
Undrede mig lidt og en test viste dagen efter at den var god nok

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

her var det hele brystet den var gal med...

1000 tak for svar. Har lidt spændinger i hele brystet, men det er værst med vorterne, har gået med stor strikke trøje i dag, for hvis det nu bare var pga. kulden. Men det gør stadig ondt, døjer også med kvalme, selv om det er lidt tidligt, men krydser da fingre for at det er et godt tegn

Knus

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

har haft det sådan det meste af min graviditet..

har kunne tude ind imellem så ondt har de gjort..

Ihhh 1000 tak for svar..... Det lyder godt, (selv om jeg har ondt af dig &nbsp men håber da at det så er et tegn. Har du forsøgt med nogle salver for at mindske smerten?

Knus

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hos mig var det i starten hele brystet der gjorde MEGA ondt!
Jeg har stadig meget ondt i hele brystet, men oplever også af og til stikken i brystvorterne. Ligesom så glasskår eller lignende  Av av

1000 tak for svar.

Ja det er ret smertefuldt.... Men hvis det er tegn på at der er noget i gære er det HELT iorden

Er glad for at høre at det kan være et tegn, selv om jeg dog ville ønske at du ikke skulle have det sådan

Kram

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Det var hele brystet...
Opdagede det ved at jeg lagde mig på maven om aftenen...!
Undrede mig lidt og en test viste dagen efter at den var god nok

1000 tak for svar, og tillykke med bebsen i maven

Håber da virkeligt at det er et godt tegn  Det ville da bare være fantastisk

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.