Hvor tidligt med gravitatim?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

mpr

Miss Church skriver:

Det er da dejligt at tiden går hurtig Den plejer at snegle sig afsted, når man glæder sig til noget 

Det er lige præcis et år siden at jeg begyndte at få tanker om baby så at der kun er 4 måneder tilbage får det hele til at føles som om det er lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Miss Church

Chel1992 skriver:

Det er lige præcis et år siden at jeg begyndte at få tanker om baby så at der kun er 4 måneder tilbage får det hele til at føles som om det er lige om lidt

Det er skønt! 

Håber de næste 4 måneder også kommer til at gå stærkt for jer 

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

Miss Church skriver:

Det er skønt! 

Håber de næste 4 måneder også kommer til at gå stærkt for jer 

Tak håber jeg virkelig også

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Kat

Anbefalingerne er at starte på folsyre 3 måneder før planlagt graviditet. Så der er ikke længe til du kan gå i gang.

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

Miss Kat skriver:

Anbefalingerne er at starte på folsyre 3 måneder før planlagt graviditet. Så der er ikke længe til du kan gå i gang.

så det er egentlig en god ide at gå igang om en måneds tid?

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Kat

Chel1992 skriver:

så det er egentlig en god ide at gå igang om en måneds tid?

Ja der omkring passer nok meget fint. Held og lykke og kan godt forstå, du får sommerfugle i maven!

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

Miss Kat skriver:

Ja der omkring passer nok meget fint. Held og lykke og kan godt forstå, du får sommerfugle i maven!

Hehe Lyder dejligt!

Og mange tak, føler mig som et lille barn juleaften

Anmeld

21. oktober 2012

Miss BananaHammock

Chel1992 skriver:

Hmm okay Det er bare jeg har nogle vitaminer som er beregnet til gravide og der står på pakken at man skal starte på dem så snart man ved at man vil prøve at blive gravid men det kan vel være det bare er fra man begynder at prøve og så vil jeg da ikke tage dem så lang tid inden

Det vigtigste er bare at du tager folsyre tilskud når fostret dannes, sådan at der er mindre risiko for rygmavsbrok. Man kan godt vente til man finder ud af at man er gravid - men jeg tror anbefalingerne er som de er for at sikre at folk får taget dem i god nok tid og ikke venter til midt i graviditeten hvor det er for sent. Så om du tager dem fra nu eller venter til i smider beskyttelsen det er op til dig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.