Hvor tidligt med gravitatim?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

mpr

Ja jeg er skruk og glæder mig så meget til at komme igang med at prøve og der er nu 4½ måned til vi går igang med projekt baby og tager sidste p-pille i morgen aften YAY!

Men tænkte lidt hvor tidligt er det en god ide at begynde på de der vitaminer som de foreslår man skal begynde på så snart man ved at man vil forsøge at blive gravide og som man skal forsætte med indtil 3 graviditets måned? oO Jeg kan ikke helt finde ud af hvor tidligt, tidligt er?

Synes tiden går så hurtigt og kan slet ikke vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Miss Church

Chel1992 skriver:

Ja jeg er skruk og glæder mig så meget til at komme igang med at prøve og der er nu 4½ måned til vi går igang med projekt baby og tager sidste p-pille i morgen aften YAY!

Men tænkte lidt hvor tidligt er det en god ide at begynde på de der vitaminer som de foreslår man skal begynde på så snart man ved at man vil forsøge at blive gravide og som man skal forsætte med indtil 3 graviditets måned? oO Jeg kan ikke helt finde ud af hvor tidligt, tidligt er?

Synes tiden går så hurtigt og kan slet ikke vente

Jeg startede med at tage GraVitamin, da vi begyndte at lave baby (Dvs. jeg tog dem i 2 måneder, inden jeg blev gravid). Men har også hørt nogle som anbefaler at man bare starter, når man har testet positiv. Der kan jo gå mange måneder inden man står med en positiv test. 

Jeg fortsætter dog med GraViamin hele graviditeten igennem  

for at det kommer til at gå nemt for jer 

Anmeld

21. oktober 2012

Maja88

mener jeg spiste.mine fra vi gik igang og så gennem hele graviditeten

Anmeld

21. oktober 2012

Miss BananaHammock

Folsyre skal du tage fra den dag du går i gang med at prøve at bli gravid. Det er der i gravitamin men det kan også fåes billigere.

Jern skal du tage fra uge 10 i graviditeten.

Kalk og fiske olie skal du tage hvis du ikke opfylder mængderne via din kost. Kan ikke huske mængderne men det ved de på apoteket.

Anmeld

21. oktober 2012

Maja88

men forstår ikke..vil i beskytte jer i 4måneder??

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

Maja88 skriver:

men forstår ikke..vil i beskytte jer i 4måneder??

Ja vi vil beskytte os i 4 måneder eftersom jeg har prøvet at holde pause før og der gik der 3 måneder før jeg overhovedet så tegn på mens igen efter p-pille stop så det er udelukkende for at jeg kan få lidt cyklus op og køre igen Og så skal jeg have min sidste hpv sprøjte i februar så vi skal vente til jeg har fået den

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

Miss BananaHammock skriver:

Folsyre skal du tage fra den dag du går i gang med at prøve at bli gravid. Det er der i gravitamin men det kan også fåes billigere.

Jern skal du tage fra uge 10 i graviditeten.

Kalk og fiske olie skal du tage hvis du ikke opfylder mængderne via din kost. Kan ikke huske mængderne men det ved de på apoteket.

Hmm okay Det er bare jeg har nogle vitaminer som er beregnet til gravide og der står på pakken at man skal starte på dem så snart man ved at man vil prøve at blive gravid men det kan vel være det bare er fra man begynder at prøve og så vil jeg da ikke tage dem så lang tid inden

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

Miss Church skriver:

Jeg startede med at tage GraVitamin, da vi begyndte at lave baby (Dvs. jeg tog dem i 2 måneder, inden jeg blev gravid). Men har også hørt nogle som anbefaler at man bare starter, når man har testet positiv. Der kan jo gå mange måneder inden man står med en positiv test. 

Jeg fortsætter dog med GraViamin hele graviditeten igennem  

for at det kommer til at gå nemt for jer 

Jamen måske skal jeg bare gøre det også Ser meget frem til at komme igang og håber også det kommer nemt for os og at den så bliver derinde <3

Ihh tiden går så dejligt hurtigt synes jeg

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Chel1992 skriver:

Jamen måske skal jeg bare gøre det også Ser meget frem til at komme igang og håber også det kommer nemt for os og at den så bliver derinde <3

Ihh tiden går så dejligt hurtigt synes jeg

Det er da dejligt at tiden går hurtig Den plejer at snegle sig afsted, når man glæder sig til noget 

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

Du skal bare tage dem fra den dag I ikke længere beskytter jer, og går i gang med projektet.

Der sker ikke noget ved at tage dem i lang tid, hvis det ikke lige lykkes med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.