hvor lang tid gik der fra i fik taget vandet til i fødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Kofoed.

Jeg var max 2 cm åben da de tog vandet (to fødselslæger), det var srape klokken 11, fødte kl 18:17, så 7 timer og 17 minutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

baby012

47 min. Men var også fulde 10 cm åben  

Anmeld

21. oktober 2012

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Jeg var max 2 cm åben da de tog vandet (to fødselslæger), det var srape klokken 11, fødte kl 18:17, så 7 timer og 17 minutter.

Forresten, så fik jeg ve drop klokken 14, da jeg kun havde åbnet mig en cm på de tre timer, fik epi lidt i 17, der var jeg omkring 5 cm åben.

Anmeld

21. oktober 2012

christina92

4,5 timer fra vandet gik til bebs var ude, her gik vandet dog af sig selv

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Lenaogkasper skriver:

Svangerskabsforgiftning der har udviklet sig til at organerne er ved at sætte af! Men jeg var 36+6 Så min krop var slet ikke klar til at føde så derfor tog det så lang tid. De var nemlig ved at ligge ud med at jeg skulle have kejsersnit. Men fødte lige i sidste øjeblik.

åhh det bliver SP spændende for dig.  Det er det størst du skal til at opleve.

hold da op  sikke en omgang du var igennem!  Ja det bliver rigtig spændende og tak for svar..

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

trunte24 skriver:

Ja, det kan det. Jeg synes nu egentlig det gik ok. Men det gjorde meget ondt. Jeg havde på forhånd besluttet at jeg ville føde uden smertelindring, så at vi ikke kunne nå det, gjorde mig ikke noget

Hmm vestorm. Ved egentlig ikke hvad det dækker over, men jeg tror det ikke. Er det ikke noget med at der ikke er pause mellem veerne? For det havde jeg. Ikke lange pauser, men pauser var der

Ja ve storm er når der ikke er pauser.... Okay ja det må have gjort hammer ondt Av.. ja skal snart til at gennemgå et smerterhelvede det er jeg også nervøs for... men alt er glemt når hun kommer til verden ...

Anmeld

21. oktober 2012

trunte24

Camillos skriver:

Ja ve storm er når der ikke er pauser.... Okay ja det må have gjort hammer ondt Av.. ja skal snart til at gennemgå et smerterhelvede det er jeg også nervøs for... men alt er glemt når hun kommer til verden ...

Jo, det gør ondt at føde! Men det er bare den fedeste fornemmelse ever!! Ville gøre det 10 gange hvis det var muligt

Held og lykke med det

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

trunte24 skriver:

Jo, det gør ondt at føde! Men det er bare den fedeste fornemmelse ever!! Ville gøre det 10 gange hvis det var muligt

Held og lykke med det

Tak .. og ja jeg har haft veer nogle gange efterhånden og det er bestemt ikke sjovt .. men tror det er værre når det rigtig går igang.. Pyyyh! får helt sved på panden bare ved tanken.. 

Anmeld

21. oktober 2012

Tullepoder

Ved den første gik vandet selv, og fødte 21 timer senere. Og denne gang tog de vandet da jeg var 9 cm åben, og der gik en time ca.

Anmeld

21. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg var 3 cm åben,og livmoderhalsen var udslettet,og det tog 3 timer og 6 minutter,fra JM tog vandet,og til vores søn var født. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.