hvor lang tid gik der fra i fik taget vandet til i fødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.014 visninger
68 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Camillos

Ja overskriften siger sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Nea85

Camillos skriver:

1 time og 51 minutter - men jeg var også 8-9 cm åben ved ankomsten til fødegangen..

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Camillos skriver:

23.5 time- 22.5 time med veer

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Nea85 skriver:

1 time og 51 minutter - men jeg var også 8-9 cm åben ved ankomsten til fødegangen..

det var hurtigt .. men okay du var også meget åben så .. ... 

jeg er 4 cm åben vil bare ikke gå i veer ... så men skal man ikke have født inden for 1 døgn ? 

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Carl-Emil's mor skriver:

23.5 time- 22.5 time med veer

SKRÆK Senarie!  ... hvor åben var du da du fik taget vandet? 

Anmeld

21. oktober 2012

HelenaJ

Camillos skriver:

Her gik der ca 8 timer og jeg var knap 2 cm åben da de tog mit!

og jo, du har ret i, at når de prikker hul på vandet, skal der max gå 24 timer til dit barn er ude. Fedt er pga infektionsrisiko. Nogle steder accepterer de lidt længere tid, men så får du antibiotika

Anmeld

21. oktober 2012

Nea85

Camillos skriver:

det var hurtigt .. men okay du var også meget åben så .. ... 

jeg er 4 cm åben vil bare ikke gå i veer ... så men skal man ikke have født inden for 1 døgn ? 

I det hele taget gik det ok hurtigt. Jeg begyndte at få lidt murren/menstruationssmerter kl. 5 om morgenen, og så tog veerne begyndte veerne ved 7-tiden. Kl. 11.15 kunne jeg ikke holde det ud, så jeg ville gerne ind og undersøges - og ja, så viste det sig jo at jeg var meget åben

Jeg mener at have læst at det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus hvor lang tid der må gå, før man skal have født. Men barnets stressniveau spiller jo også en stor rolle.

Jeg ønsker dig i hvert fald en rigtig god fødsel!

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

HelenaJ skriver:

Her gik der ca 8 timer og jeg var knap 2 cm åben da de tog mit!

og jo, du har ret i, at når de prikker hul på vandet, skal der max gå 24 timer til dit barn er ude. Fedt er pga infektionsrisiko. Nogle steder accepterer de lidt længere tid, men så får du antibiotika

Okay ... tak for svar... uhhh det bliver spændende for mig ... jeg er 4 cm åben nu .. 

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Nea85 skriver:

I det hele taget gik det ok hurtigt. Jeg begyndte at få lidt murren/menstruationssmerter kl. 5 om morgenen, og så tog veerne begyndte veerne ved 7-tiden. Kl. 11.15 kunne jeg ikke holde det ud, så jeg ville gerne ind og undersøges - og ja, så viste det sig jo at jeg var meget åben

Jeg mener at have læst at det er meget forskelligt fra sygehus til sygehus hvor lang tid der må gå, før man skal have født. Men barnets stressniveau spiller jo også en stor rolle.

Jeg ønsker dig i hvert fald en rigtig god fødsel!

Tak skal du Ha ...  er ret så nervøs

Anmeld

21. oktober 2012

Nea85

Camillos skriver:

Tak skal du Ha ...  er ret så nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.