hvor lang tid gik der fra i fik taget vandet til i fødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Camillos skriver:

Ahhh Okay ... 

men kan sige det gik af sig selv 3 timer før jeg havde tid til at få vandet taget

håber din fødsel bliver fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Camillos

Carl-Emil's mor skriver:

men kan sige det gik af sig selv 3 timer før jeg havde tid til at få vandet taget

håber din fødsel bliver fantastisk

Åhhh Okay ... .... tak skal du ha ... 

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Camillos skriver:

1 time er ikke længe .... håber bare lige det er vandet der skal teges før jeg går rigtig i veer ... tak søde.. nej jeg skal ik være nervøs.. men der er bare så mange tanker omrking det hele også det at blive moar lige om lidt  hehe

Selvfølgelig er der det og det skal der jo være, det er mega stort lige pludselig, når det er så tæt på

Nope, men jeg havde jo så veer i to dage så det var ikke fordi det var en hurtig fødsel, mit vand gik bare ikke af sig selv hehehe

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Selvfølgelig er der det og det skal der jo være, det er mega stort lige pludselig, når det er så tæt på

Nope, men jeg havde jo så veer i to dage så det var ikke fordi det var en hurtig fødsel, mit vand gik bare ikke af sig selv hehehe

Okay .... jubiiiiii er elle vildt ved slet ikke hvad ben jeg skal stå på hehe 

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Camillos skriver:

Okay .... jubiiiiii er elle vildt ved slet ikke hvad ben jeg skal stå på hehe 

Hihihi... Ej det kan jeg godt forstå

Når man er så tæt på, så går det lige pludselig op for én at man skal til at have en lille baaabyyy i armene

Anmeld

21. oktober 2012

LouiseRH

Fik taget vandet om fredagen kl. 12,30 og fødte lørdag kl. 18,44

Det med at der skal være gået et døgn er forskelligt. Jeg vil antibiotika (tror jeg det var), da der var gået et døgn fra vandet var taget

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Hihihi... Ej det kan jeg godt forstå

Når man er så tæt på, så går det lige pludselig op for én at man skal til at have en lille baaabyyy i armene

Ja, jeg har faktisk ikke rigtig haft noget med baby'er at gøre før .. sådan rigtig .. så det bliver Heeeelt nyt! 

Anmeld

21. oktober 2012

Risen

Mit gik af sig selv, og fik veer 30 min senere.. 

Anmeld

21. oktober 2012

Camillos

Risen skriver:

Mit gik af sig selv, og fik veer 30 min senere.. 

Okay .. . <3 ... mit gider bare ikke at gå... men har små veer hele tiden.. men er 4 cm åben ... livmodermunden vil bare ikke åbne sig mere pt ... irriterende...

Anmeld

21. oktober 2012

dianaogtino

vandet gik kl 19.30, fik veer omkring midnat og fødte kl 06.28

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.