Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Ahhh Okay ...
Ahhh Okay ...
men kan sige det gik af sig selv 3 timer før jeg havde tid til at få vandet taget
håber din fødsel bliver fantastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carl-Emil's mor skriver: men kan sige det gik af sig selv 3 timer før jeg havde tid til at få vandet taget håber din fødsel bliver fantastisk
Åhhh Okay ... .... tak skal du ha ...
Camillos skriver: 1 time er ikke længe .... håber bare lige det er vandet der skal teges før jeg går rigtig i veer ... tak søde.. nej jeg skal ik være nervøs.. men der er bare så mange tanker omrking det hele også det at blive moar lige om lidt hehe
1 time er ikke længe .... håber bare lige det er vandet der skal teges før jeg går rigtig i veer ... tak søde.. nej jeg skal ik være nervøs.. men der er bare så mange tanker omrking det hele også det at blive moar lige om lidt hehe
Selvfølgelig er der det og det skal der jo være, det er mega stort lige pludselig, når det er så tæt på
Nope, men jeg havde jo så veer i to dage så det var ikke fordi det var en hurtig fødsel, mit vand gik bare ikke af sig selv hehehe
Muhmi skriver: Selvfølgelig er der det og det skal der jo være, det er mega stort lige pludselig, når det er så tæt på Nope, men jeg havde jo så veer i to dage så det var ikke fordi det var en hurtig fødsel, mit vand gik bare ikke af sig selv hehehe
Okay .... jubiiiiii er elle vildt ved slet ikke hvad ben jeg skal stå på hehe
Camillos skriver: Okay .... jubiiiiii er elle vildt ved slet ikke hvad ben jeg skal stå på hehe
Hihihi... Ej det kan jeg godt forstå
Når man er så tæt på, så går det lige pludselig op for én at man skal til at have en lille baaabyyy i armene
Muhmi skriver: Hihihi... Ej det kan jeg godt forstå Når man er så tæt på, så går det lige pludselig op for én at man skal til at have en lille baaabyyy i armene
Ja, jeg har faktisk ikke rigtig haft noget med baby'er at gøre før .. sådan rigtig .. så det bliver Heeeelt nyt!
Mit gik af sig selv, og fik veer 30 min senere..
Risen skriver: Mit gik af sig selv, og fik veer 30 min senere..
Okay .. . <3 ... mit gider bare ikke at gå... men har små veer hele tiden.. men er 4 cm åben ... livmodermunden vil bare ikke åbne sig mere pt ... irriterende...
vandet gik kl 19.30, fik veer omkring midnat og fødte kl 06.28
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128