Barsel - holde kontakt med arbejdspladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.351 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Miss BananaHammock

Hej tøser

Har I holdt en reglmæssig kontakt med jeres arbejdsplads før fødsels og efter fødsel?

Jeg blev sygemeldt 2 mdr. inden barsel - dvs. 3 mdr. inden fødsel og jeg kan mærke at arbejdet glider længere og længere i baggrunden - men samtidig får jeg mere og mere dårlig samvittighed over ikke lige at gribe knoglen og ringe til chefen for at høre hvordan det går, eller køre derned forbi og siger hej - men hvad er egentlig forventet? Jeg går som mellemleder, så har jo en masse personale under mig som jeg tænker på ...

Hvad har I gjort?

Jeg regner selvfølgelig med at skulle ned og vise frem men der er jo over 2 mdr. til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Mor1012

Miss BananaHammock skriver:

Hej tøser

Har I holdt en reglmæssig kontakt med jeres arbejdsplads før fødsels og efter fødsel?

Jeg blev sygemeldt 2 mdr. inden barsel - dvs. 3 mdr. inden fødsel og jeg kan mærke at arbejdet glider længere og længere i baggrunden - men samtidig får jeg mere og mere dårlig samvittighed over ikke lige at gribe knoglen og ringe til chefen for at høre hvordan det går, eller køre derned forbi og siger hej - men hvad er egentlig forventet? Jeg går som mellemleder, så har jo en masse personale under mig som jeg tænker på ...

Hvad har I gjort?

Jeg regner selvfølgelig med at skulle ned og vise frem men der er jo over 2 mdr. til.

Hej

jeg blev også sygemeldt 2 mdr før barsel start. har nu haft barsel inkl sygemeldelse i 7 mdr ca og har INTET hørt fra mine kollegaer..

Anmeld

21. oktober 2012

Astrid P

Jeg ville helt klart smutte derned en tur en dag, hvor jeg vidste, at der lige var tid til at drikke en kop kaffe eller noget... Nu ved jeg ikke, hvilket forhold du har haft til dine kolleger og ansatte, men for mig virker det helt naturligt, at man stadig har lyst til at ses og holde sig lidt ajour med, hvad der sker på arbejdspladsen... Tror du ikke, at din chef ville synes det var cool, at du kom forbi?

Anmeld

21. oktober 2012

Miss BananaHammock

Prinsessen<3 skriver:

Hej

jeg blev også sygemeldt 2 mdr før barsel start. har nu haft barsel inkl sygemeldelse i 7 mdr ca og har INTET hørt fra mine kollegaer..

Ja det går jo selvfølgelig begge veje. Har du slet ikke fået et kort eller en blomst?

Anmeld

21. oktober 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Jeg ville helt klart smutte derned en tur en dag, hvor jeg vidste, at der lige var tid til at drikke en kop kaffe eller noget... Nu ved jeg ikke, hvilket forhold du har haft til dine kolleger og ansatte, men for mig virker det helt naturligt, at man stadig har lyst til at ses og holde sig lidt ajour med, hvad der sker på arbejdspladsen... Tror du ikke, at din chef ville synes det var cool, at du kom forbi?

Jo tror han ville synes det var super fint! :0)
Det ene dag har det bare med ar tage den anden. Er jo sygemeldt pga. at jeg skulle holde mig mere i ro så bruger meget tid på mon sofa ;0) men tror også jeg vil tage derned snart.

Anmeld

21. oktober 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Jo tror han ville synes det var super fint! :0)
Det ene dag har det bare med ar tage den anden. Er jo sygemeldt pga. at jeg skulle holde mig mere i ro så bruger meget tid på mon sofa ;0) men tror også jeg vil tage derned snart.

Anmeld

21. oktober 2012

Malene76

Miss BananaHammock skriver:

Hej tøser

Hvad har I gjort?

Jeg arbejder på et bosted for voksne udviklingshæmmede. Jeg er på barsel og skal starte igen den 9. januar efter næsten 13 måneder væk fra jobbet. Jeg har dog været dernede til diverse arrangementer og bare til et eftermiddagskaffe-besøg, både med og uden Felix. Jeg bor kun 2 km. væk, så er tit lige gået derned for at hilse på med bassen i barnevognen. Jeg glæder mig meget til at starte igen, men HADER at skulle miste så meget tid med min søn. Ufatteligt dobbeltrettede følelser om jobstart.

KH Malene

Anmeld

21. oktober 2012

MorDk

Da jeg var gravid med med min søn blev jeg sygemeldt omkring uge 21 og var tilbage efter barsel (holdt 1 år)

Her anden gang... der blev jeg sygemeldt fra uge 7 (og jeg var kun på arbejde i 3 mdr. inden jeg var gravid igen) så har ikke rigtig noget "forhold" til min arbejde længere. Nye ledere, nyt personale osv. Der er få kolleger der kontakter mig... men jeg har ikke rigtig kontakt med mit arbejde (desværre) Jeg skal starte på arb. igen til okt 2013. Bliver virkelig mærkeligt!

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

Det er ganske naturligt at arbejdet glider i baggrunden, og jeg er ret sikker på at de ikke tænker så meget over, hvor tit du kigger forbi.
Man bliver jo desværre hurtigt "glemt", når man er væk, men man skal selvfølgelig sørge for at holde en vis kontakt.

Jeg havde en times kørsel hver vej, så jeg kom ikke så tit forbi, men var da forbi nogle gange, de ville jo gerne se den lille fyr der havde ligget inde i min enorme mave, som de havde haft meget morskab af inden min barsel

Anmeld

21. oktober 2012

Lullaby

Altså jeg fylder 30 her den 30. oktober så der tager jeg en tur forbi med kage og siger hej. Så har jeg meldt mig på åbent kursus den 16. november så der ser jeg også en 10 stk. Udover det så regner jeg med, at jeg tager med til julefrokost i december medmindre min lille baby vælger at komme inden altså. Så tager jeg derop når hun er kommet ud for lige at vise hende frem. Her i februar er der bowling-arrangement som jeg også har meldt mig til og så vender jeg tilbage i august. Så de slipper ikke helt for mig deroppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.