Julepynt i butikkerne, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

pcoramt

Jeg mener at søstrene grene starter d. 1/11 og de har bare det fineste julekugler til billige penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

MKuhr

Lahn11 skriver:

Ja det de har i butikkerne nu er rester  

det er derfor de ikke har så meget endnu det kommer, d. 1. November er det lovligt igen at sætte de nye vare op  

fandt det meste inde på cutechristmas.dk

men nu må jeg se om jeg har nok den 1. november tak for info.

hov mangler da i hvert fald lyskæde, sølvguirlande eller hvad hedder sådan en...

har set så mange engelske og amerikanske julefilm hvor de har julekugler med navn og billeder oav oav.. synd vi ikke har så meget af sådan noget i danmark.. men er kommet på en genial ide.. køber en flot juletræs kugle og dekorerer den med sten så der kommer til at stå min datters navn. tror jeg kunne være fedt. og så 2012, det år hun er født. er vild med sådan noget. tror det blir godt

Anmeld

21. oktober 2012

FruHolm <3

Nord skriver:

der er mange der nævner ikea kunne være man skulle kigge der tak

Det var så lidt

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Nord skriver:

fandt det meste inde på cutechristmas.dk

men nu må jeg se om jeg har nok den 1. november tak for info.

hov mangler da i hvert fald lyskæde, sølvguirlande eller hvad hedder sådan en...

har set så mange engelske og amerikanske julefilm hvor de har julekugler med navn og billeder oav oav.. synd vi ikke har så meget af sådan noget i danmark.. men er kommet på en genial ide.. køber en flot juletræs kugle og dekorerer den med sten så der kommer til at stå min datters navn. tror jeg kunne være fedt. og så 2012, det år hun er født. er vild med sådan noget. tror det blir godt

Anmeld

21. oktober 2012

Pige2009

Nord skriver:

er det så plastik kugler? for har lige købt en masse i glas, der ikke var særlig dyre. fandt ud af at jeg gerne ville have noget ordenligt fra start af havde ellers tænkt på bare plastik kugler osv.. men når man kunne få det andet så billigt plus i de helt rigtige farver og design blev jeg vild hihi

Nej, i glas Fedt at du fandt det rigtige fra start

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

Nord skriver:

Har lige fundet en fantastisk hjemmeside med mundblæste julekugler

den hedder cutechristmas.dk
waow har forelsket mig i en masse til juletræet. har nu en indkøbskurv der er godt fyldt blir en god jul

Wauw, glaskuglen med guld på er da bare SÅ smuk! 

Anmeld

22. oktober 2012

MKuhr

M (: skriver:

Wauw, glaskuglen med guld på er da bare SÅ smuk! 

De er virkelig flotte dem de har ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.