Julepynt i butikkerne, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

MKuhr

Fenja09 skriver:

De fleste butikker har julepynt nu, lige fra Super Best til Bilka. Det er godt nok forfærdelig at det skal være så tidligt, men håber du finder alt det pynt du skal bruge

Så forresten at de havde tilbud på en masse pynt i Super Best også juletræsdug osv. Vil sige at det var under halv pris på det meste.

/Fenja

Gider slet ikke vente på butikkerne mere, fandt en god hjemmeside med pynt. cutechristmas.dk virkelig god. har fundet det jeg skulle bruge åhh hvor jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Pige2009

Nord skriver:

Ja hvornår kommer deer julepynt i butikkerne? skal købe ind til vores første juletræ for det er først år med barn i huset glæder mig ubeskriveligt til jul

NU! Jeg købte julekugler i Søstrene Grene for mange år siden og dem har jeg endnu. De var vildt billige

Anmeld

21. oktober 2012

BabyMus

Nord skriver:

Har lige fundet en fantastisk hjemmeside med mundblæste julekugler

den hedder cutechristmas.dk
waow har forelsket mig i en masse til juletræet. har nu en indkøbskurv der er godt fyldt blir en god jul

Nøj nogle fine ting de har derinde! Kan godt forstå du har købt en masse. Tak for tippet. (:

Tror også jeg måske kommer til at købe et par ting eller to... eller 10!

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

daJeffs jeg arbejdede i superbest var der en tegel om at den nye julepynt og jule varer måtte komme op i november, rester fra sidste år må de gerne sætte ud midt i oktober  

Anmeld

21. oktober 2012

FruHolm <3

Nord skriver:

Ja hvornår kommer deer julepynt i butikkerne? skal købe ind til vores første juletræ for det er først år med barn i huset glæder mig ubeskriveligt til jul

det er der nu

vi har været i flere butikker der har taget pynten frem

selv ikea, puhaa de har meget

Anmeld

21. oktober 2012

MKuhr

BabyMus skriver:

Nøj nogle fine ting de har derinde! Kan godt forstå du har købt en masse. Tak for tippet. (:

Tror også jeg måske kommer til at købe et par ting eller to... eller 10!

JA! og synes faktisk ikke det er dyrt når det nu er mundblæste kugler og waow kunne dårligt stoppe selv da jeg var derinde hehe

velbekom

Anmeld

21. oktober 2012

MKuhr

Baagøe skriver:

NU! Jeg købte julekugler i Søstrene Grene for mange år siden og dem har jeg endnu. De var vildt billige

er det så plastik kugler? for har lige købt en masse i glas, der ikke var særlig dyre. fandt ud af at jeg gerne ville have noget ordenligt fra start af havde ellers tænkt på bare plastik kugler osv.. men når man kunne få det andet så billigt plus i de helt rigtige farver og design blev jeg vild hihi

Anmeld

21. oktober 2012

MKuhr

Lahn11 skriver:

daJeffs jeg arbejdede i superbest var der en tegel om at den nye julepynt og jule varer måtte komme op i november, rester fra sidste år må de gerne sætte ud midt i oktober  

Ja jeg tænkte nok der var noget med datoer osv. for min kvickely har ikke så meget endnu men får mere og mere med tiden.. så det skal nok være det der gør de ikke har så meget endnu

Anmeld

21. oktober 2012

MKuhr

MinBabyOscar <3 skriver:

det er der nu

vi har været i flere butikker der har taget pynten frem

selv ikea, puhaa de har meget

der er mange der nævner ikea kunne være man skulle kigge der tak

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

Nord skriver:

Ja jeg tænkte nok der var noget med datoer osv. for min kvickely har ikke så meget endnu men får mere og mere med tiden.. så det skal nok være det der gør de ikke har så meget endnu

Ja det de har i butikkerne nu er rester  

det er derfor de ikke har så meget endnu det kommer, d. 1. November er det lovligt igen at sætte de nye vare op  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.