Julepynt i butikkerne, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.022 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

MKuhr

Ja hvornår kommer deer julepynt i butikkerne? skal købe ind til vores første juletræ for det er først år med barn i huset glæder mig ubeskriveligt til jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Hvem?

Nord skriver:

Ja hvornår kommer deer julepynt i butikkerne? skal købe ind til vores første juletræ for det er først år med barn i huset glæder mig ubeskriveligt til jul

Altså allerede i September havde Plantorama i Viborg startet med at pynte op

Men du kan finde det over alt nu, syntes jeg

Anmeld

20. oktober 2012

MKuhr

Hvem? skriver:

Altså allerede i September havde Plantorama i Viborg startet med at pynte op

Men du kan finde det over alt nu, syntes jeg

Okaj.. hmm ja så småt men min kvickely har ikke rigtig fået noget endnu, tænker om der er dato for hvornår supermarkederne starter juleræset..

Anmeld

20. oktober 2012

Den lykkelige

I vore brugs har det været i 14 dage  var i kvickly idag og de har allerede KÆMPE jule afdeling allerede!

Anmeld

20. oktober 2012

Ploffer

Nord skriver:

Jeg så julepynt i føtex igår

Anmeld

20. oktober 2012

MKuhr

Den lykkelige skriver:

I vore brugs har det været i 14 dage  var i kvickly idag og de har allerede KÆMPE jule afdeling allerede!

Ååhhh snyd... haha mærkeligt!! plejer at brokke mig over det men nu når vi står og skal have barn glæder jeg mig til jul... sidste gang jeg så frem til jul var jeg 10 år gammel tror jeg underlig følelse

Anmeld

20. oktober 2012

MKuhr

Ploffer skriver:

Jeg så julepynt i føtex igår

Wuhuu så kan det da ikke være længe haha fedt

Anmeld

20. oktober 2012

K&S

Nord skriver:

IKEA har allerede masser af julevarer stående fremme

Anmeld

20. oktober 2012

MKuhr

K&S skriver:

IKEA har allerede masser af julevarer stående fremme

Har lige fundet en fantastisk hjemmeside med mundblæste julekugler

den hedder cutechristmas.dk
waow har forelsket mig i en masse til juletræet. har nu en indkøbskurv der er godt fyldt blir en god jul

Anmeld

20. oktober 2012

Fenja09

De fleste butikker har julepynt nu, lige fra Super Best til Bilka. Det er godt nok forfærdelig at det skal være så tidligt, men håber du finder alt det pynt du skal bruge

Så forresten at de havde tilbud på en masse pynt i Super Best også juletræsdug osv. Vil sige at det var under halv pris på det meste.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.