Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: hihihihihihihihih Uhhh de udyr vil vi ikke have... godt det bare var tus så.. men er super ked af du havde skrevet så meget og bare skulle slette det igen KÆMPE KRAMMER og JA det forsvandt JUBIIII
hihihihihihihihih Uhhh de udyr vil vi ikke have...
godt det bare var tus så.. men er super ked af du havde skrevet så meget og bare skulle slette det igen KÆMPE KRAMMER
og JA det forsvandt JUBIIII
Haha! Jep... Og godt det gik væk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Haha! Jep... Og godt det gik væk!
Jaaaa
Kan se at du heldigvis fik det af trøjen
Alm. opvaskemiddel kan anbefales, det har taget de mærkeligste pletter hos os
Nessie skriver: Kan se at du heldigvis fik det af trøjen Alm. opvaskemiddel kan anbefales, det har taget de mærkeligste pletter hos os
Vanish rede den igen heldig vis.... det er ikke sådan når man hygger sig så kommer der jo ting på tøjet hihihihi
B&J skriver: Vanish rede den igen heldig vis.... det er ikke sådan når man hygger sig så kommer der jo ting på tøjet hihihihi
Præcis Vi købte et forklæde i Ikea til sådan nogle aktiviteter, det kan anbefales, kostede vist 25 kr.
Nessie skriver: Præcis Vi købte et forklæde i Ikea til sådan nogle aktiviteter, det kan anbefales, kostede vist 25 kr.
det skal jeg også ha købt så er jeg fri for streger og pletter
B&J skriver: jaa forsidste gang blev det jo bare til en trøje han kunne bruge her hjemme og nu redet jeg sku trøjet og det er altså fedt især når han kun har brugt den 2 gange JUBIII
jaa forsidste gang blev det jo bare til en trøje han kunne bruge her hjemme og nu redet jeg sku trøjet og det er altså fedt især når han kun har brugt den 2 gange
JUBIII
1-0 til Mor!
Baagøe skriver: 1-0 til Mor!
JAAAAA....
ej hvor er det skønt jeg vandt kampen om tussen hihihihihi
B&J skriver: JAAAAA.... ej hvor er det skønt jeg vandt kampen om tussen hihihihihi
Nemlig! Du ved jo ikke, hvad det næste bliver
Baagøe skriver: Nemlig! Du ved jo ikke, hvad det næste bliver
nej det ved man jo ikke.... der kan jo ske alt når man har børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128