Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TaAsJu skriver: Hvis jeg har en rigtig træls plet som ikke forsvinder med det flydende plejer jeg og ligge det i blød i pulveret i godt varm vand... Det plejer og tage det
Hvis jeg har en rigtig træls plet som ikke forsvinder med det flydende plejer jeg og ligge det i blød i pulveret i godt varm vand... Det plejer og tage det
hihihi gælder det også hvis det er en lang streg hihihihi
ej jeg håber virkelig jeres dejlige råd kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: hihihi gælder det også hvis det er en lang streg hihihihi ej jeg håber virkelig jeres dejlige råd kan hjælpe mig
TaAsJu skriver: Hi hi tror vanich (staves) er lige glad om det er en plet eller en streg..
Hi hi tror vanich (staves) er lige glad om det er en plet eller en streg..
jaaaa det tror jeg også
tanja. skriver: Vi plejer at bruge vanish pletfjerner spray søde
Vi plejer at bruge vanish pletfjerner spray søde
JUBIIII søde jeg lavede en god gang vanish oven på plettet også skrubbede jeg også lå det i 15 minutter også gjorde jeg det igen... første gang jeg gjorde det puttede jeg jo det bare på.... men prøvet lidt af alle jeres ideer også virkede det den røde streg er væk fra min søns hvide trøje
B&J skriver: det må jeg altså prøve mange tak håber min vask lykkes imorgen så
det må jeg altså prøve
mange tak håber min vask lykkes imorgen så
Lykkes det?
Baagøe skriver: Lykkes det?
YES den er bare sååååå flot nu JUBIII...
jeg tog chancen igen og brugte vanish og lå det i 15minutter også knuppede jeg på det også puttede jeg noget på igen og jamen den er såååå flot
en god blandning af alle jeres dejlig råd
B&J skriver: YES den er bare sååååå flot nu JUBIII... jeg tog chancen igen og brugte vanish og lå det i 15minutter også knuppede jeg på det også puttede jeg noget på igen og jamen den er såååå flot en god blandning af alle jeres dejlig råd
Fedt
Man føler sig altså lidt stolt, når sådan noget lykkes
Baagøe skriver: Fedt Man føler sig altså lidt stolt, når sådan noget lykkes
jaa forsidste gang blev det jo bare til en trøje han kunne bruge her hjemme og nu redet jeg sku trøjet og det er altså fedt især når han kun har brugt den 2 gange
JUBIII
Ja, godmorgen til mig! Sad og havde skrevet et laaaaangt svar, og så går det op for mig at der står TUS og ikke LUS.
Men fik du det væk?
rikkeregnbue skriver: Ja, godmorgen til mig! Sad og havde skrevet et laaaaangt svar, og så går det op for mig at der står TUS og ikke LUS. Men fik du det væk?
hihihihihihihihih Uhhh de udyr vil vi ikke have...
godt det bare var tus så.. men er super ked af du havde skrevet så meget og bare skulle slette det igen KÆMPE KRAMMER
og JA det forsvandt JUBIIII
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128