Hvordan fjerner man tus fra tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

B&J

Jaaa vi har jo hygget os helt vildt og desværre er der kommet tus på Daniels tøj nogle gode råd til hvordan man fjerner det

håber i får en god lørdag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Koen.

Vi plejer at bruge vanish pletfjerner spray søde

Anmeld

20. oktober 2012

MortilCilas

B&J skriver:

Jaaa vi har jo hygget os helt vildt og desværre er der kommet tus på Daniels tøj nogle gode råd til hvordan man fjerner det

håber i får en god lørdag aften

Den ene gang Cilas har haft tush på bukserne fik de en vask på 60 grader og det forsvandt. Ellers ville jeg gnubbe sulfo på og lade det lægge lidt også vaske det på 60 grader

Anmeld

20. oktober 2012

B&J

tanja. skriver:

Vi plejer at bruge vanish pletfjerner spray søde

okay søde det er fordi jeg har den flydene og den fjerner det ikke så tør næsten ikke igen.....

selv om det plejer at tage alt

Anmeld

20. oktober 2012

B&J

MortilCilas skriver:

Den ene gang Cilas har haft tush på bukserne fik de en vask på 60 grader og det forsvandt. Ellers ville jeg gnubbe sulfo på og lade det lægge lidt også vaske det på 60 grader

mange tak ja håber der er et eller andet der virker for det er en hvid trøje med rød tus

Anmeld

20. oktober 2012

MortilCilas

B&J skriver:

mange tak ja håber der er et eller andet der virker for det er en hvid trøje med rød tus

Puha. Jeg  alt

Anmeld

20. oktober 2012

B&J

MortilCilas skriver:

Puha. Jeg  alt

jaaa nemlig og mange tak

Anmeld

20. oktober 2012

Pige2009

Jeg tilslutter mig sulfo. Gnub det rigtig godt ind evt. med en børste og lad den ligge lidt. Gnub lidt mere ind og lad den igen ligge. Vask den dernæst

Anmeld

20. oktober 2012

B&J

Jeg tilslutter mig sulfo. Gnub det rigtig godt ind evt. med en børste og lad den ligge lidt. Gnub lidt mere ind og lad den igen ligge. Vask den dernæst

det må jeg altså prøve

mange tak håber min vask lykkes imorgen så

Anmeld

20. oktober 2012

TaAsJu

Hvis jeg har en rigtig træls plet som ikke forsvinder med det flydende plejer jeg og ligge det i blød i pulveret i godt varm vand... Det plejer og tage det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.