Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaa vi har jo hygget os helt vildt og desværre er der kommet tus på Daniels tøj nogle gode råd til hvordan man fjerner det
håber i får en god lørdag aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Jaaa vi har jo hygget os helt vildt og desværre er der kommet tus på Daniels tøj nogle gode råd til hvordan man fjerner det håber i får en god lørdag aften
Den ene gang Cilas har haft tush på bukserne fik de en vask på 60 grader og det forsvandt. Ellers ville jeg gnubbe sulfo på og lade det lægge lidt også vaske det på 60 grader
tanja. skriver: Vi plejer at bruge vanish pletfjerner spray søde
Vi plejer at bruge vanish pletfjerner spray søde
okay søde det er fordi jeg har den flydene og den fjerner det ikke så tør næsten ikke igen.....
selv om det plejer at tage alt
MortilCilas skriver: Den ene gang Cilas har haft tush på bukserne fik de en vask på 60 grader og det forsvandt. Ellers ville jeg gnubbe sulfo på og lade det lægge lidt også vaske det på 60 grader
mange tak ja håber der er et eller andet der virker for det er en hvid trøje med rød tus
B&J skriver: mange tak ja håber der er et eller andet der virker for det er en hvid trøje med rød tus
Puha. Jeg alt
MortilCilas skriver: Puha. Jeg alt
jaaa nemlig og mange tak
Jeg tilslutter mig sulfo. Gnub det rigtig godt ind evt. med en børste og lad den ligge lidt. Gnub lidt mere ind og lad den igen ligge. Vask den dernæst
det må jeg altså prøve
mange tak håber min vask lykkes imorgen så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128