Baby-boy hulen 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

har vi ikke snakket om det før? 

Vi prøvede jo i 2 år på at lave Viktor. Da det ikke ville lykkedes blev vi udredt i Skive, hvor de fandt ud af at jeg havde endometriose. 

De vurderede at vi skulle gå direkte videre til IVF/ICSI, hvor vi så var igennem et langt forløb. Jeg blev dog desværre ikke gravid af det  

min krop var hårdt ramt af alle de kunstige hormoner, og vi skulle derfor holde 2 mdrs pause før vi måtte prøve et nyt forsøg. 

Da der var gået ca 1 måned, vågende jeg en morgen med kvalme. Tog derfor en test - som, til vores store overraskelse, var positiv!!  

så jeg var blevet øko gravid i vores behandlings pause 

Hm, jo det tror jeg egentlig vi har, men jeg er nok ved at blive lidt dement på mine gamle dage - eller også er det præ-ammehjerne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

VIPpigen

Uhh, hvor er det altså bare fint, og du er ved at være lidt buttet omkring butteliv.... Hihi. Ej hvor savner jeg det...

håber jeg efterhånden er ved at have overtalt manden herhjemme til en til, en dag...

Anmeld

23. oktober 2012

MIWULA

VNB skriver:

Så nåede jeg fulde 30 uger  

Lillebror møffer rundt derinde og tror han er begyndt at synes det er lidt trængt med pladsen! Ihvertfald strækker han sig nogle gange så meget at man skulle tro at han prøvede på at udvide hulen lidt 

Kun 2 uger tilbage på arbejdet - så er der dømt barsel! 

Rigtig flot mave..

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Hm, jo det tror jeg egentlig vi har, men jeg er nok ved at blive lidt dement på mine gamle dage - eller også er det præ-ammehjerne? 

hehe man kan sagtens lide lidt af "præ-ammehjerne"  gør jeg selv til tider.... 

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Uhh, hvor er det altså bare fint, og du er ved at være lidt buttet omkring butteliv.... Hihi. Ej hvor savner jeg det...

håber jeg efterhånden er ved at have overtalt manden herhjemme til en til, en dag...

hvor er du sød 

ja jeg er ved at være godt rund nu!  det er så skønt så skønt! og jeg ved allerede nu at jeg kommer til at savne den store mave når den er væk... 

iiih lyder spændende hvis han er ved at være med på den!! Så håber jeg at Lilje skal være storesøster i det nye år  

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

MIWULA skriver:

Rigtig flot mave..

årh mange 1000 tak!! 

Anmeld

23. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

hehe man kan sagtens lide lidt af "præ-ammehjerne"  gør jeg selv til tider.... 

Haha, godt at det er helt normalt! 

Anmeld

23. oktober 2012

VIPpigen

VNB skriver:

hvor er du sød 

ja jeg er ved at være godt rund nu!  det er så skønt så skønt! og jeg ved allerede nu at jeg kommer til at savne den store mave når den er væk... 

iiih lyder spændende hvis han er ved at være med på den!! Så håber jeg at Lilje skal være storesøster i det nye år  

Åhh, jeg savner stadig min... Og føler mig bare mere og mere snydt fordi hun kom 5 uger før... Jeg nåede jo aldrig at blive sådan rigtig rigtig stor, og føle maven var i vejen... Åhh, jeg vil os igen...

altså skal min planlægning holde, så skulle der have været en inde nu, ellers må vi lige vente 7-8 måneder endnu... Vil så gerne have et forår/sommerbarn... Meeeen så igen, sådan noget planlægger man jo ikke rigtig efter

Anmeld

24. oktober 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Åhh, jeg savner stadig min... Og føler mig bare mere og mere snydt fordi hun kom 5 uger før... Jeg nåede jo aldrig at blive sådan rigtig rigtig stor, og føle maven var i vejen... Åhh, jeg vil os igen...

altså skal min planlægning holde, så skulle der have været en inde nu, ellers må vi lige vente 7-8 måneder endnu... Vil så gerne have et forår/sommerbarn... Meeeen så igen, sådan noget planlægger man jo ikke rigtig efter

jamen altså søde - vil det sige at du måske er gravid NU? 

hehe ja hvis i sådan direkte planlægger et sommerbarn, så kan jeg godt se at det skal times ret godt jeg ville aldrig kunne gå efter det... Men hvorfor også gøre det, når vi åbenbart er bedst til at lave December børn 

Anmeld

24. oktober 2012

VIPpigen

VNB skriver:

jamen altså søde - vil det sige at du måske er gravid NU? 

hehe ja hvis i sådan direkte planlægger et sommerbarn, så kan jeg godt se at det skal times ret godt jeg ville aldrig kunne gå efter det... Men hvorfor også gøre det, når vi åbenbart er bedst til at lave December børn 

Haha... Tror sq ikke der er nogen derinde... Desværre... Vi skal vidst begge være med på den før den næste skal komme. 

Åhh ja, det er heller ikke dårligt med decemberbørn... Men problemet er bare at vi har nu haft giga problemer med Liljes fødselsdag fordi andre fra mandens familie mente de med god grund kunne bruge den dag... Og rammer vi forår eller først på sommeren, så er der ingen fødselsdage der forstyrre... 

ja ja, det er satme røv, men skal vi ikke bare sige det sådan at det var åbenbart tæt på manden herhjemme faktisk var skredet fordi hans familie lavede rod i fødselsdagene, og jeg blev tosset........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.