Baby-boy hulen 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Moar2011

mange 1000 tak 

jo jeg synes at graviditeten her anden gang er gået VILDT stærk!!! 

Kan slet ikke forstå at der kun er ca 2 mdr igen nu... med Viktor gik tiden så langsom  

og når jeg så ser på at Viktor jo imellem tiden OGSÅ er blevet 7 mdr ældre... så synes jeg godt nok at det hele går alt for stærkt. 

håber tiden vi gå lidt mere langsomt når først baby er født - så jeg kan nyde mine 2 sønner i laaaang tid før de blir alt for store 

jeg tror du bliver KLOGERE ..
tiden vil gå ENDNU hurtigere .. - vent og se hihi ..

storm på 1½ - kan snakke nu .. JAmmmen, hvor er tiden blevn af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Det er da også fantastisk! 

ja jeg synes virkelig det er imponerende og en KÆMPE gave! 

især når jeg tænker tilbage på at vi i sin tid fik afvide af lægerne at vi aldrig skulle regne med selv at lave børn... og så sidder med her med øko-baby nr 2 i maven og en krudtugle der render rundt ved siden af! det er da fantastisk 

Anmeld

22. oktober 2012

VNB

Storms-Mor skriver:

jeg tror du bliver KLOGERE ..
tiden vil gå ENDNU hurtigere .. - vent og se hihi ..

storm på 1½ - kan snakke nu .. JAmmmen, hvor er tiden blevn af..

ja jeg tror desværre du får helt ret... 

men gud hvor skal min barsel bare nydes!!! 

hehe ja det er fantastisk når de begynder at snakke! en helt ny verden åbner sig! Viktor plaprer også løst herhjemme  han er som en papegøje der gentager ALT hvad vi siger  det er altså bare skægt at opleve - og man blir jo pave stolt over at ens lille barn står der og snakker! 

Anmeld

22. oktober 2012

Miss BananaHammock

årh mange tak søde! 

vi begynder at fylde godt hva  

tænk sig - om ca 2 mdr kommer babyerne ud til os!!!!! blir helt rørt ved tanken 

Ja vi er ikke sådan til at overse

Jeg synes både der er læææænge til termin og meget kort tid. Kommer an på hvornår du spøger!

Anmeld

22. oktober 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Ja vi er ikke sådan til at overse

Jeg synes både der er læææænge til termin og meget kort tid. Kommer an på hvornår du spøger!

hehe er det rigtigt? 

jeg synes det er lige om lidt! 

men jo nogle dage kan jeg da også tage mig selv i at tænke - gid han var her nu! 

men så alligevel, så nyder jeg også bare ALT den tid hvor jeg stadig kan lave ting alene med Viktor endnu. Jeg ved jo at han på en eller anden måde vil komme til at blive lidt mere tilside sat i og med at jeg skal bruge tid på at amme osv osv... 

men kan godt huske at jeg havde det præcis ligesom dig da jeg ventede Viktor!

Anmeld

22. oktober 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

hehe er det rigtigt? 

jeg synes det er lige om lidt! 

men jo nogle dage kan jeg da også tage mig selv i at tænke - gid han var her nu! 

men så alligevel, så nyder jeg også bare ALT den tid hvor jeg stadig kan lave ting alene med Viktor endnu. Jeg ved jo at han på en eller anden måde vil komme til at blive lidt mere tilside sat i og med at jeg skal bruge tid på at amme osv osv... 

men kan godt huske at jeg havde det præcis ligesom dig da jeg ventede Viktor!

Kan virkelig godt forstå at du synes det er snart og at du bare gerne vil nyde den sidste tid med storebror

Jeg tror også bare det er den der uvished om det hele som nager, så nogle dage vil jeg bare gerne lige have den fødsels overstået, så jeg ikke skal gå og tænke på hvad det egentlig er jeg har sagt ja til og på den anden side må der gerne må længe inden

Anmeld

22. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

ja jeg synes virkelig det er imponerende og en KÆMPE gave! 

især når jeg tænker tilbage på at vi i sin tid fik afvide af lægerne at vi aldrig skulle regne med selv at lave børn... og så sidder med her med øko-baby nr 2 i maven og en krudtugle der render rundt ved siden af! det er da fantastisk 

Hvorfor skulle du ikke kunne blive gravid? 

Anmeld

22. oktober 2012

Moar2011

ja jeg tror desværre du får helt ret... 

men gud hvor skal min barsel bare nydes!!! 

hehe ja det er fantastisk når de begynder at snakke! en helt ny verden åbner sig! Viktor plaprer også løst herhjemme  han er som en papegøje der gentager ALT hvad vi siger  det er altså bare skægt at opleve - og man blir jo pave stolt over at ens lille barn står der og snakker! 

Ja det satme med at nyde barselen ( undskyld sporget)
Men den r GULD værd - har jeg fundet ud af efter min sluttede .. Døgnet går så hurtig og ikk meget tid man har som familie

Hihihi det som at se storm - han efterligner også det vi siger - og enes hjerte smelter.. 

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

Hvor er det en fin mave, dejligt med så kort tid til barsel

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Hvorfor skulle du ikke kunne blive gravid? 

har vi ikke snakket om det før? 

Vi prøvede jo i 2 år på at lave Viktor. Da det ikke ville lykkedes blev vi udredt i Skive, hvor de fandt ud af at jeg havde endometriose. 

De vurderede at vi skulle gå direkte videre til IVF/ICSI, hvor vi så var igennem et langt forløb. Jeg blev dog desværre ikke gravid af det  

min krop var hårdt ramt af alle de kunstige hormoner, og vi skulle derfor holde 2 mdrs pause før vi måtte prøve et nyt forsøg. 

Da der var gået ca 1 måned, vågende jeg en morgen med kvalme. Tog derfor en test - som, til vores store overraskelse, var positiv!!  

så jeg var blevet øko gravid i vores behandlings pause 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.